bolletje Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 (bewerkt) Geplaatst 20 uur geleden Bolletje rare vraag hem je bij afbouwen jeuk over heel je lichaam en alleen snachts daar lig ik ook wakker van ik ben schoon op mijn lichaam en ook tinnitus gaat tekeer ik ga koffie drinken en door met afbouwen groetjes Even hier plaatsen. Jeuk kan met heel veel dingen te maken hebben Wil. Ander wasmiddel, andere medicatie, Spanningen en ook afbouwen. Heb je wel eens van CBD- olie gehoord Wil? Dat schijnt ontzettend goed te werken tegen Tinnitus. http://www.stichtinghoormij.nl/ Goeie morgen ook aan de rest. 16 april 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 16 april 2021 Rapport Share Geplaatst 16 april 2021 Goeie morgen ja ik heb het gevraagt aan de Apotheker die zei niet gebruiker bij bromezepam maar de Apotheeker heeft het vaak mis zou mooi zijn als je er beter beter bij voelt ik ga het uitzoeken Dank js wel Bolletje liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dingetje23 Geplaatst 17 april 2021 Rapport Share Geplaatst 17 april 2021 Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met een verslaving aan de oxazepam. Rede hiervoor is dat ikzelf bang ben dat ik verslaafd geraakt ben omdat ik mijzelf dagelijks heel vreemd voel en herken mezelf soms niet meer. Heel veel hierover is namelijk niet te vinden op het internet en mijn psychiater denkt dat het niet kan komen door de oxazepam, terwijl ik er bijna van overtuigd ben dat dat het moet zijn. Huisarts zegt dat ik waarschijnlijk hyperventileren waardoor ik mij zo voel. Maar ik heb nu een cursus gevolgd om het hyperventileren de baas te worden en dezelfde klachten blijven iedere dag terug komen. Het maakt mij verdrietig en ben best radeloos. Ik wil mezelf weer zijn en voelen. Kortom, wat had jij voor klachten? Hoe voelde jij je? En hoe ben je er uiteindelijk van af gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Goeie morgen Dingetje, Ik herken het gevoel van mezelf kwijt te raken, bij mij werd dat veroorzaakt door spanningen. Ergens hier op het benzo forum wordt er aardig wat geschreven over dat gevoel, maar ja waar precies. Dat weet ik niet, maar het is een gevoel wat bij de afbouw kan horen. Probeer dat gevoel,(hoe moeilijk dat ook is ) te accepteren en je niet teveel te concentreren op dat gevoel maar verder te gaan met leven. Dingetje23 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Hallo ik ken die gevoelens van jezelf kwijt te raken heel eng is dat het is net of je niet meer bestaat opgelost of zo dat is zeer angstig ik heb ook derelisatie door dit alles veel spanning in je lijf maar je lost niet op je vind je lichaam is vreemd maar het gaat weer weg echt waar het is moeilijk maar denk er niet zo veel aan ik heb het erger met mensen om mij heen maar kijk in de spiegel je betaait echt je krijg je gevoel weet terug liefs wil Dingetje23 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dingetje23 Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Ik heb ook een soort slapend soms doof gevoel in mijn armen en gezicht. Is dat toevallig ook herkenbaar voor jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 18 april 2021 Rapport Share Geplaatst 18 april 2021 Ja heb ik ook bij het afbouwen armen en gezicht gaat wel weg en zijn zoveel klachten bij afbouw wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Het gevoel jezelf te verliezen is hetzelfde bij mij als een stukje dood gaan. Een identiteit verlies of zoiets. Best eng. Het lijkt soms net of je van jezelf wilt vluchten omdat het leven te moeilijk is. Maar het is maar tijdelijk, houd je daar aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Goeden morgen Allemaal vannacht bijna niet geslapen ik probeer vanmiddag wat te slapen tinnitus gaat zo te keer Bolletje zoals jij het vertelt over jezelf verliezen zo ervaart ik het ook en is zeker heel eng vandaag naar de boerderij boodschappen doen ik ben zo angstig de deur uit te gaan maar ik moet dat overwinnen fijne dag allemaal liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dingetje23 Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Wilhelmina, Je verhaal is heel herkenbaar. Succes vandaag! En goed dat je toch naar buiten gaat. Ik herken dat ook maar ga toch naar buiten. Hoe lastig dat ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vechter Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 25 minuten geleden zei Wilhelmina: Goeden morgen Allemaal vannacht bijna niet geslapen ik probeer vanmiddag wat te slapen tinnitus gaat zo te keer Bolletje zoals jij het vertelt over jezelf verliezen zo ervaart ik het ook en is zeker heel eng vandaag naar de boerderij boodschappen doen ik ben zo angstig de deur uit te gaan maar ik moet dat overwinnen fijne dag allemaal liefs wil Je weet dat dit tijdelijk is..je hebt ook al betere dagen gehad...trek je daar aan op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 19 april 2021 Rapport Share Geplaatst 19 april 2021 Hallo Vechter ja he we moeten allemaal doorgaan met zijn allen er komen heus weer goeie momenten liefs wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn46 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Hey dingetje, Ik heb ook een heleboel klachten, waaronder ook tintelingen in handen, die zijn begonnen met de ontwenning. Veel van de klachten bij hyperventilatie zijn gelijklopend met die van ontwenning...niet vreemd, want hyperventilatie is angst-of spanningssyndroom, dus kan best zijn dat ontwenning die uitlokt en dat het vanzelf weer verdwijnt na de ontwenning... ik volg ook ademhalings- en relaxatietherapie maar heb niet echt het idee dat dit werkt, momenteel, heel vervelend. Beste bij mij werkt beweging en aan andere zaken denken, makkelijker gezegd dan gedaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden