Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 16-4-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Bolletje rare vraag hem je bij afbouwen jeuk over heel je lichaam en alleen snachts daar lig ik ook wakker van ik ben schoon op mijn lichaam en ook tinnitus gaat tekeer ik ga koffie drinken en door met afbouwen                groetjes

 

 

Even hier plaatsen.

Jeuk kan met heel veel dingen te maken hebben Wil. Ander wasmiddel, andere medicatie, Spanningen en ook afbouwen. Heb je wel eens van CBD- olie gehoord Wil? Dat schijnt ontzettend goed te werken tegen Tinnitus.  

http://www.stichtinghoormij.nl/

 

Goeie morgen ook aan de rest.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met een verslaving aan de oxazepam. Rede hiervoor is dat ikzelf bang ben dat ik verslaafd geraakt ben omdat ik mijzelf dagelijks heel vreemd voel en herken mezelf soms niet meer. Heel veel hierover is namelijk niet te vinden op het internet en mijn psychiater denkt dat het niet kan komen door de oxazepam, terwijl ik er bijna van overtuigd ben dat dat het moet zijn. Huisarts zegt dat ik waarschijnlijk hyperventileren waardoor ik mij zo voel. Maar ik heb nu een cursus gevolgd om het hyperventileren de baas te worden en dezelfde klachten blijven iedere dag terug komen. Het maakt mij verdrietig en ben best radeloos. Ik wil mezelf weer zijn en voelen. Kortom, wat had jij voor klachten? Hoe voelde jij je? En hoe ben je er uiteindelijk van af gekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Dingetje,

Ik herken het gevoel van mezelf kwijt te raken, bij mij werd dat veroorzaakt door spanningen. Ergens hier op het benzo forum wordt er aardig wat geschreven over dat gevoel, maar ja waar precies. Dat weet ik niet, maar het is een gevoel wat bij de afbouw kan horen. Probeer dat gevoel,(hoe moeilijk dat ook is ) te accepteren en je niet teveel te concentreren op dat gevoel maar verder te gaan met leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik ken die  gevoelens van jezelf kwijt te raken heel eng is dat het is net of je niet meer bestaat opgelost of zo dat is zeer angstig ik heb ook derelisatie door dit alles veel spanning in je lijf maar je lost niet op je vind je lichaam  is vreemd maar het gaat weer weg echt waar het is moeilijk maar denk er niet zo veel aan ik heb het erger met mensen om mij heen maar kijk in de spiegel je betaait echt je krijg je gevoel weet terug                   liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gevoel jezelf te verliezen is hetzelfde bij mij als een stukje dood gaan. Een identiteit verlies of zoiets. Best eng. Het lijkt soms net of je van jezelf wilt vluchten omdat het leven te moeilijk is. Maar het is maar tijdelijk, houd je daar aan vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden morgen Allemaal vannacht bijna niet geslapen ik probeer vanmiddag wat te slapen tinnitus gaat zo te keer Bolletje zoals jij het vertelt over jezelf verliezen zo ervaart ik het ook en is zeker heel eng  vandaag naar de boerderij boodschappen doen ik ben zo angstig  de deur uit  te gaan maar ik moet dat overwinnen  fijne dag allemaal    liefs wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Wilhelmina:

Goeden morgen Allemaal vannacht bijna niet geslapen ik probeer vanmiddag wat te slapen tinnitus gaat zo te keer Bolletje zoals jij het vertelt over jezelf verliezen zo ervaart ik het ook en is zeker heel eng  vandaag naar de boerderij boodschappen doen ik ben zo angstig  de deur uit  te gaan maar ik moet dat overwinnen  fijne dag allemaal    liefs wil

Je weet dat dit tijdelijk is..je hebt ook al betere dagen gehad...trek je daar aan op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey dingetje, 

Ik heb ook een heleboel klachten,  waaronder ook tintelingen in handen, die zijn begonnen met de ontwenning. Veel van de klachten bij hyperventilatie zijn gelijklopend met die van ontwenning...niet vreemd, want hyperventilatie is angst-of spanningssyndroom, dus kan best zijn dat ontwenning die uitlokt en dat het vanzelf weer verdwijnt na de ontwenning... ik volg ook ademhalings- en relaxatietherapie maar heb niet echt het idee dat dit werkt, momenteel, heel vervelend. Beste bij mij werkt beweging en aan andere zaken denken, makkelijker gezegd dan gedaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...