Benzoklaarmee Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Beste, Ik ben diazepam aan het afbouwen en zit nog op 2mg vd 10mg. Ik heb veel last van tinnitus en eye floaters. Is dit bekend bij afbouwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moderator Geplaatst 11 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2021 Beste Benzoklaarmee, Wat ben je al een eind op weg! Doe je dit onder begeleiding? Er zijn veel verschillende klachten waar mensen last van kunnen krijgen tijdens het afbouwen en ook na het afbouwen nog. Ik weet ook niet of je die klachten voor die tijd al had en ze nu versterkt aanwezig zijn? Of dat dit tijdens het afbouwen is ontstaan? Eye floaters heb ik zelf niet vaak gehoord, maar online kun je er wel wat over lezen. Tinnitus zijn klachten die vaker voorbij komen, maar is soms ook een reden waarom mensen zijn begonnen met het innemen van benzo's. Heb je de klachten ook met je arts besproken? Vriendelijke groet, de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Benzoklaarmee Geplaatst 12 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2021 Ik had al tinnitus maar die vlekjes in mijn ogen heel af en toe en nu elke dag Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden