Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 11-2-2021


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoi

Vannacht heb ik minder geslapen dan de vorige nachten.
Ik zit momenteel aan 37mg diazepam 's avonds and 35mg diazepam 's ochtends (eerder 's nachts dan 's morgens) (ik kom van 2x 45mg, zo'n 3 of 4 weken geleden.)

Ik bouwde de eerste 2 weken elke week  met 5mg af, maar daar betaalde ik deze week de prijs voor. Veel meer last van ontwenningsverschijnselen, dus heb ik de avonddosis terug verhoogd naar 37mg en dat lijkt me voorlopig beter af te gaan.

Gisteren heb ik nog eens geprobeerd om wakker te blijven na mijn ochtenddosis. Dit op aanraden van iemand in de FB groep, omdat ik de hele dag doodmoe was. Doordat ik vrij lang sliep na mijn avonddosis (toch een uur of 6) had ik mijn uurtjes slaap eigenlijk al achter de rug. De ochtendosis werkte dan opnieuw als slaapmiddel. Ik sliep echter maar 2 uurtjes, waardoor ik steeds bekaf was.

Dus gaf ik het een kans.

De eerste keer dat ik het probeerde enkele dagen geleden lukte het niet (halverwege de dag een dutje moeten doen), maar gisteren ging het mij redelijk goed af. Ik heb me vrij goed gevoeld tot een uur of 8 's avonds.... toen was ik echt bekaf.

Vannacht was ik echter om 2u al terug wakker. Dus heb ik rond 3 uur/half 4 mijn ochtendosis genomen en toch verder geslapen tot 7 u vanmorgen. Voorlopig voel ik me oké.
Ik kon het me ook niet veroorloven om wakker te blijven, want ik heb om 2 uur vanmiddag een afspraak die ik niet mag missen, en ik moet toch een beetje helder zijn. ('helder' is natuurlijk relatief met zo'n hoge doseringen, lol)

Voorlopig lukt het allemaal wel - de weinge ontwenningsverschijnselen waar ik last van heb vang ik op door iets actiefs te gaan doen. 

Het enige waar ik echt tegenop zie is de ontzettend lange weg die ik nog te gaan heb. Het lijkt soms zo onoverkomelijk.

Ik ga vanaf nu mijn avonddosis behouden, en eerst mijn ochtenddosis afbouwen met 2mg per week tot ik op 20 mg zit. Dat zijn nog héél wat weken te gaan. 

Maar ja, veel keuze heb ik niet, het zal nog een hele tijd doorbijten worden. Gelukkig zit het mentaal op dit moment allemaal redelijk goed, dus ik heb er nog het volste vertrouwen in dat het me (uiteindelijk) zal lukken. Geduld is echter niet echt een van mijn talenten - wie weet heb ik daar aan het einde van de reis al een heleboel over bijgeleerd. :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen daar zijn we weer wel geslapen in stukjes en afbouwen heftig is het allemaal tinitus veel harder emoties gaan zo tekeer depresief erbij nou  weer geklaag weer he  wel geleerd niet zo te zitten gewoon je dingentjes doen dat  ie moeilijkj maar probeer het toch ik ga straks effe lopen buiten  ik moet van straat angst af er komt altijd wel een iemand tegen een praatje maken mensen hebben mensen nodig ik zit te huilen doe ik veel meer emotionele door af bouwen die kleere bromazepam door je strot gedouwd  ik wis niet beter ik mag dokters niet en psychiaters zijn nog erger we hebben een boek gekocht en Het heet het pillenprobleem van Dick Bijl een heel goed boek    liefs wilhelmina 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Wilhelmina:

Hallo mensen daar zijn we weer wel geslapen in stukjes en afbouwen heftig is het allemaal tinitus veel harder emoties gaan zo tekeer depresief erbij nou  weer geklaag weer he  wel geleerd niet zo te zitten gewoon je dingentjes doen dat  ie moeilijkj maar probeer het toch ik ga straks effe lopen buiten  ik moet van straat angst af er komt altijd wel een iemand tegen een praatje maken mensen hebben mensen nodig ik zit te huilen doe ik veel meer emotionele door af bouwen die kleere bromazepam door je strot gedouwd  ik wis niet beter ik mag dokters niet en psychiaters zijn nog erger we hebben een boek gekocht en Het heet het pillenprobleem van Dick Bijl een heel goed boek    liefs wilhelmina 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bellie:

 Ben zondag mijn diazepam dosering vergeten in te nemen. Ik loop sinds maandagavond tegen de muren op.  Ben er wel nu achter dat de meeste klachten die ik in de zomer had dus echt vd afbouw komt. Hopelijk trekt het gauw bij

Bellie vervelend je pil vergeten kan gebeuren ben je nu wat rustiger ik ben naar de boerderij geweest  boodschappen gehaald voor de hele week en ben blij dat ik gegaan bent dat geef meer moed ik ga  stabiliseren ik gebruik bromezepam hele kleine stukjes maar voelt me niet lekker ik gebruik die pillen 40 jaar en het gif is nog in mijn lichaam zal zo blij zijn als ik niet meer hoef te slikken voor jou hetzelfde natuurlijk        liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...