Musashi Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 (bewerkt) * 19 januari 2021 bewerkt door Musashi Dubbele post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Welkom Musashi Goeie stap zet je. Je geeft jezelf een groot kado door te stoppen met drinken. Het stoppen met drinken opent de deuren naar een 'ander' leven...oke, nu nog niet fitter, en je wordt je meer bewust van dingen die niet meer werken voor je. Het goede nieuws is, langer nuchter kun je daar ook echt iets in veranderen. Is het mogelijk om beter voor jezelf te zorgen. En niet drinken is natuurlijk al een megastap he? Ook voor je lijf en geest. Tijd is je vriend zeg ik...hou vol...laat je niet ontmoedigen....schrijf en lees...en neem de eerste niet. Voor jou ook veel succes! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 (bewerkt) * 19 januari 2021 bewerkt door lady jane Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Zie dat ik mijn draad 2x gepost heb. Hoe kan ik deze verwijderen? Zal de andere behouden want daar krijg ik meldingen van...dank voor de steun!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 (bewerkt) . 19 januari 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 19 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Ziezo dat is alvast gebeurd dan lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden