karin123 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 @LouisaHoe is het nu met jou? En ben je al aan het afbouwen? Hier nog steeds hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 Misselijk wakker toch door met afbouw idd hoe gaat het louisa karin heb je ontwenningsklachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 10 december 2020 Rapport Share Geplaatst 10 december 2020 1 uur geleden zei karin123: @LouisaHoe is het nu met jou? En ben je al aan het afbouwen? Hier nog steeds hetzelfde. Komt goed karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 21 uur geleden zei Frank86: Misselijk wakker toch door met afbouw idd hoe gaat het louisa karin heb je ontwenningsklachten Nee ik denk dat dit geen ontwenningsklachten meer zijn. Dit ben ik geworden na al die tijd van angst en stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 1 uur geleden zei karin123: Nee ik denk dat dit geen ontwenningsklachten meer zijn. Dit ben ik geworden na al die tijd van angst en stress. Oké ik snap het Karin beter dat je geen vreemde ontwenning hebt is veel veranderd zie ik op site meeste zijn er niet meeer op forum ik vraag me af hoe het met louisa gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 2 minuten geleden zei Frank86: Oké ik snap het Karin beter dat je geen vreemde ontwenning hebt is veel veranderd zie ik op site meeste zijn er niet meeer op forum ik vraag me af hoe het met louisa gaat Ja vraag me dat ook af. De site is vernieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Hoihoi, ik lees soms nog wel, heb inmiddels een heel gaaf 45km autootje gekocht, maarja mag er ook 60 mee. Is zelfs aangeraden. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rixie1 Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 Zojuist zei Rixie1: Hoihoi, ik lees soms nog wel, heb inmiddels een heel gaaf 45km autootje gekocht, maar je mag er ook 60 mee. Is zelfs aangeraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dikkie Geplaatst 11 december 2020 Rapport Share Geplaatst 11 december 2020 4 uur geleden zei Rixie1: pas maar op de boetes zijn even duur Rixie1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden