Spring naar bijdragen

Mama


miri

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Hier een mama met 3 meiden, helaas kan ik mijn verleden niet laten rusten waardoor ik (denk ik) ook niet de alcohol kan laten liggen. Ik voel me onrustig zonder alcohol maar met alcohol word het er ook niet beter van. Eigenlijk ben ik zo blij met mijn kindjes maar voel me zo ongelukkig in mijn leven.. Heb een baan, een man, kindjes maar toch.. het is het niet. Wie herkent zich en wilt met mij schrijven? steeds pak ik weer de alcohol en dat wil ik niet meer.

bewerkt door miri
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is de dagdraad?  ik heb een jaar geleden bij trubendorffer alles afgerond. (niet zoals het hoorde maar ik was toen onverwachts zwanger en het ging toen heel goed maar kreeg helaas een late miskraam) toen was mijn traject afgerond. Even goed gegaan maar volhouden is moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom!

Je verleden is je verleden maar dat verplicht je niet om je dood te drinken. Je verleden kan je niet meer veranderen. Je drinkgedrag wel. Je moet het ene van het andere loskoppelen anders blijf je doordrinken tot sint Juttemis.

Ik heb gedurende de hele jeugd van mn "kindjes" (tegenwoordig is de oudste al het huis uit) gedronken als een dweil en daar heb ik gigantisch spijt van. Die tijd komt niet meer terug.

Door het verleden niet los te laten verlies je je zicht op het heden. Zodat je straks in de toekomst, als het heden verleden is geworden, je wederom spijt hebt. Kijk niet teveel achterom, vandaag gebeurt het. Vandaag moet je van t spul zien af te raken zodat je er vandaag kan zijn voor je man en je kids. Dat is mijn advies.

Heb je een plan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...