Emma123 Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Goedemorgen allemaal! Hoe gaat t met iedereen? Waar staan jullie nu? Ik ga dit weekend voor t eerst een beetje van mijn dosis overdag afhalen. Tenminste als k me goed voel. Nu namelijk echt niet lekker. Last van mn buik , misselijk heid en gespannen spieren en borstkas.. even afwachten nog dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lightspacer Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Ha Emma, De ochtenden zijn erg zwaar hier, Ik ga zo zwemmen. Ik hoop dat je een goede dag hebt. Gr. Jeroen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 24 november 2020 Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Fijn dat jullie er weer zijn ben aan het afbouwen vannacht helemaal niet geslappen hefftig toch die afbouw ik wens jullie sterkte liefs wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma123 Geplaatst 24 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2020 Bij mij gaan de nachten ook goed, maar na paar uurtjes werk zo moe dat ik smiddags super diep slaap en wekkers niet helpen.. hierdoor snachts weer onrustig. Iemand tips hiervoor? Probeer al inspanning en ontspanning goed af te wisselen maar verder kom ik niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 25 november 2020 Rapport Share Geplaatst 25 november 2020 21 uur geleden zei Wilhelmina: Fijn dat jullie er weer zijn ben aan het afbouwen vannacht helemaal niet geslappen hefftig toch die afbouw ik wens jullie sterkte liefs wilhelmina lieve mensen ik heb 40 jaar geslikt bromezepam nu bij afbouwen en dingen ziet die er niet zijn ik ben er zo bang van ben erg verdrietig heel veel pijn moeilijk lopen krachteloos hoof en nek raar hoof bijna niet meer slapen 2 uurtjes per nacht trillingen oorzuizen trillen zo zwaar ik ben uigeput depresief vind me niet lastig mijn last is zwaar liefs wilhelmina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 25 november 2020 Rapport Share Geplaatst 25 november 2020 geluiden als de geiser aanstaat kan ik het geluid niet aan ook de bel niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 25 november 2020 Rapport Share Geplaatst 25 november 2020 De Dokter zegt dat het goed is het zijn een paar kruimels 10 minuten geleden zei Bellie: Heb je met je arts overlegd? Kan je niet even stoppen met afbouwen tot je weer enigszins bij gekomen bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Op 25-11-2020 om 12:06 zei Wilhelmina: lieve mensen ik heb 40 jaar geslikt bromezepam nu bij afbouwen en dingen ziet die er niet zijn ik ben er zo bang van ben erg verdrietig heel veel pijn moeilijk lopen krachteloos hoof en nek raar hoof bijna niet meer slapen 2 uurtjes per nacht trillingen oorzuizen trillen zo zwaar ik ben uigeput depresief vind me niet lastig mijn last is zwaar liefs wilhelmina @WilhelminaIk ben bijna van de Oxazepam af maar het gaat helemaal niet. Ben doodsbang en bloed nerveus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Op 25-11-2020 om 15:09 zei Wilhelmina: De Dokter zegt dat het goed is het zijn een paar kruimels Lieve Karin geef niet op lk geef je kracht en moed om verder te gaan het is heel moeilijk maar het komt goed oxazepam ken ik niet ik hoop dat ze op het forum je kunnen helpen liefs wilhelmina karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden