Spring naar bijdragen

Maandag 23 november

ikkanhet

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Yvonne:

en.... helpt het ? 
Voel je je al prettiger nu? 
Lijkt me dat je je alleen nóg maar rotter gaat voelen door die rommel op de vroege ochtend. 
Zou je de rest maar niet beter door de plé spoelen en een eind gaan wandelen of fietsen? 

helpt het nee maar ben niet iemand van half werk dus morgen er weer vol tegenaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

en.... helpt het ? 
Voel je je al prettiger nu? 
Lijkt me dat je je alleen nóg maar rotter gaat voelen door die rommel op de vroege ochtend. 
Zou je de rest maar niet beter door de plé spoelen en een eind gaan wandelen of fietsen? 

Ja lijkt mij ook, ik moet er niet aan denken joh. Dan stap je toch weer lekker het bed in tenzij je iets dringends moet doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Ik heb ook slecht geslapen. Heb ik meestal zondags op maandags. 

Ik had een collegaatje dat iedere zondagnacht niet kon slapen. 
Zij gaf aan dat het de spanning was van  het 'weer naar het werk moeten na het weekend, van: kan ik het wel'. 
Lijkt me verschrikkelijk ellendig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Yvonne:

Ik had een collegaatje dat iedere zondagnacht niet kon slapen. 
Zij gaf aan dat het de spanning was van  het 'weer naar het werk moeten na het weekend, van: kan ik het wel'. 
Lijkt me verschrikkelijk ellendig... 

Ja als je zo jarenlang door het leven moet, dan was ik naar een psycholoog gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Bor:

Ik lig dan ook wakker omdat de volgende man weer moet werken. Alsof ik soort van "waak" dat hij zich niet verslaapt @Yvonne
En vandaag reedt zoonlief ook mee die kant op dus dan lag ik dubbbel te waken. Zoiets. Maar de sterrenhemel was prachtig vannacht. Heb ik daar maar van genoten. Ook goed hoor. Ga ik niet van aan de drank of zo.

we gaan allemaal wel eens de mist in om allerlei redenen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cleo66:

@ikkanhet

Ik heb onderstaande van je draadje geplukt.  Zover als ik kan nagaan ben je nog steeds niet naar de huisarts geweest , toch?  Dit is wat je nuchter schrijft . En het is ook realiteit meid . Stop met die drank. 

Citaat:

Dank je. De angst wordt alleen maar groter heb klachten die echt wijzen op lichamelijke problemen. Maar een nog grotere angst is dat als ik naar de HA en het is niet goed dat ik ook niet met alles geholpen kan worden. Stel mijn lever is niet meer goed je komt nooit in aanmerking voor een nieuwe als de problemen zijn ontstaan door overmatig alcoholmisbruik. Daarom hoop ik dat als ik langer wacht de leverwaarde weer normaler zijn en het niet op de alcohol wordt gegooid er is namelijk in het verleden al niet alcoholische leververvetting geconstateerd. Mijn gedachten schieten op en af dus probeer hier eerst even alles goed op een rijtje te zetten. Durf niet eens aan het aantal jaren te denken dat ik alcohol heb gedronken en dan overmatig

Dat besef ik me heel goed maar als ik een off day heb schuif ik dat allemaal aan de kant ben ik niet bereikbaar voor goed advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

Ik blijf me verbazen over hoe vaak ik hier de laatste tijd lees dat mensen aangeven vandaag door te tullen,
omkleed met redenen, om morgen echt niet meer te drinken... het lijkt wel een virus... 

Procrastinatie

Procastrinatie

Pocrastrinatie, nee zo is het niet dat weet ik zeker, het is 1 van de bovenste 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...