Annemarie39 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Even voorstellen, Ik ben Annemarie 39 jaar oud of jong! Ik heb mijzelf vanochtend aangemeld bij alcohol de baas, en voor dit forum. En ben nu aan het uitzoeken hoe dit forum werkt Groetjes, Annemarie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hoi Annemarie, welkom hier. Het werkt vrij simpel, net als ons credo: vandaag neem ik de eerste niet:) veel succes en wie weet tot op de dagdraad onze virtuele huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hallo Annemarie, Welkom hier op het forum. Het is hier een grote verzameling van ervaringsdeskundigen en er zullen beslist mensen zijn met wie het klikt. Wil je gaan stoppen of gaan minderen? Ik ben uiteindelijk helemaal gestopt, omdat ik merkte dat het geminderd zijn me meer inspanning kostte dan het helemaal niet meer drinken. Ik heb trouwens de internetbehandeling van Tactive gedaan en heb daar veel aan gehad. Je kunt de opdrachten doen op tijden dat het jou goed uitkomt en je hebt een steuntje in de rug. Bovendien is het heel nuttig om het patroon in je drinken te herkennen en alternatieve strategieën te ontwikkelen. We hebben hier een virtuele huiskamer, op ditjes en datjes, de dagdraad. Daar zijn vaak mensen te vinden om mee te praten en dat kan van alles zijn. Als je steun nodig hebt of iets wil vragen, dan proberen we meteen om te schakelen om je te helpen. Mochten we je per ongeluk niet horen ROEP dan nog een keer, want dat is geen opzet. Ik wens je veel succes, maar vooral doorzettingsvermogen. Mocht je een keer struikelen, sta dan zo gauw mogelijk weer op, kijk hoe het komt, knietjes afvegen en weer doorgaan! Tot op de dagdraad, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hoi Annemarie, Goed van je dat je je hier hebt gemeld. Sterkte gewenst! Acer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Hoi Annemarie! Ook een warm welkom namens mij. Hier zijn we met z'n allen met hetzelfde bezig, proberen alcohol de baas te worden en/of te blijven. Het is fijn (vind ik dan he) om hier ervaringen te delen met mensen die precies begrijpen waarover je het hebt. Doe er je voordeel mee! Ik hoop dat je hier snel je draai kunt vinden en hoop je te lezen op de Ditjes, Datjes en Dagdraad! Veel succes! Liefs, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Dag Annemarie, Welkom hier. Minderen is voor mij niet mogelijk. Ik zal helemaal moeten stoppen. Ik heb ook de ervaring dat dat uiteindelijk het gemakkelijkste is. Wat je ook besluit: Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemarie39 Geplaatst 14 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Dank jullie wel voor het welkom. Het is moeilijker dan gedacht, toegeven dat je een probleem hebt. Wil proberen te minderen met drinken, maar in mijn achterhoofd sluimerd het idee dat ik dat niet ga redden en helemaal moet/wil stoppen met alcohol. Op dit moment een verward gevoel, even laten zinken. Groetjes, Annemarie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden