Spring naar bijdragen

Hallo allemaal

Annemarie39

Aanbevolen berichten

Hallo Annemarie,

Welkom hier op het forum. Het is hier een grote verzameling van ervaringsdeskundigen en er zullen beslist mensen zijn met wie het klikt. Wil je gaan stoppen of gaan minderen? Ik ben uiteindelijk helemaal gestopt, omdat ik merkte dat het geminderd zijn me meer inspanning kostte dan het helemaal niet meer drinken.

Ik heb trouwens de internetbehandeling van Tactive gedaan en heb daar veel aan gehad. Je kunt de opdrachten doen op tijden dat het jou goed uitkomt en je hebt een steuntje in de rug. Bovendien is het heel nuttig om het patroon in je drinken te herkennen en alternatieve strategieën te ontwikkelen.

We hebben hier een virtuele huiskamer, op ditjes en datjes, de dagdraad. Daar zijn vaak mensen te vinden om mee te praten en dat kan van alles zijn. Als je steun nodig hebt of iets wil vragen, dan proberen we meteen om te schakelen om je te helpen. Mochten we je per ongeluk niet horen ROEP dan nog een keer, want dat is geen opzet.

Ik wens je veel succes, maar vooral doorzettingsvermogen. Mocht je een keer struikelen, sta dan zo gauw mogelijk weer op, kijk hoe het komt, knietjes afvegen en weer doorgaan!

Tot op de dagdraad,

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Annemarie!

Ook een warm welkom namens mij.

Hier zijn we met z'n allen met hetzelfde bezig,

proberen alcohol de baas te worden en/of te blijven.

Het is fijn (vind ik dan he) om hier ervaringen te delen

met mensen die precies begrijpen waarover je het hebt.

Doe er je voordeel mee!

Ik hoop dat je hier snel je draai kunt vinden en hoop

je te lezen op de Ditjes, Datjes en Dagdraad!

Veel succes!

Liefs, Nance :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor het welkom.

Het is moeilijker dan gedacht, toegeven dat je een probleem hebt.

Wil proberen te minderen met drinken, maar in mijn achterhoofd sluimerd het idee dat ik dat niet ga redden en helemaal moet/wil stoppen met alcohol.

Op dit moment een verward gevoel, even laten zinken.

Groetjes, Annemarie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...