Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 2 november


Vechter

Aanbevolen berichten

Update....start week 9 op zelfde dosis 5mg diazepam. Heb op 7 maand 3 mg xanax omgezet in diazepan en afgebouwd tot 5

Geen verbetering maar ook niet slechter.voornaamste het is leefbaar en ben vooral niet ziek. Alle andere symptomen blijven...vooral zwaar,vol hoofd met soms stekende hoofdpijn vind ik heel vervelend .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rixie1:

@Vechter ook weer doorzetten voor je. Het was kennelijk nodig om een poosje te stoppen, je hebt deze klachten nu al een aantal weken. Als het goed is gaat het langzaam beter. Houd vol !

Ik hoop het....want je wordt er moedeloos van....het moet toch eens stabiliseren...Heb zoals jij ook veel te snel afgebouwd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag strijders,  ff een update van mij. ik ben nu 3 weken benzovrij.

hoe voel ik me? tja wat moet ik zeggen. een beetje zoals het weer nu is niet slecht maar ook niet zoals ik zou willen. een beetje een down gevoel. wanneer ik genoeg afleiding heb gaat het goed maar als ik dat niet heb raak ik toch veel in mijn hoofd verzeild.  maar ik weet dat die ettertjes van benzos me om de tuin willen leiden en me willen laten denken dat ik weer depri ga worden maar daar tuin ik mooi niet in.

ik moet echt zeggen het gaat stukken beter dan tijdens de afbouw gelukkig. dus het is echt wel de moeite waard om door te zetten. en we weten ook allemaal dat die pillen ons leven echt niet gaan verbeteren.  dus hoelang het ook duurd om op 0 te komen er wacht echt een beter leven op jullie. zet door laat je niet kisten.:heart:

@Doorgaan hoe gaat het met jou meid. ik hoop dat geen bericht een goed bericht is. ben je al in therapie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...