Spring naar bijdragen

Huiskamer 12 september 2020


Cyclad58

Aanbevolen berichten

Mogguh allemaal,

Nog geen huiskamer, vanaf mijn vakantieadres open ik de huiskamer maar.
Hoe is het met jullie? 

Hier bevalt de vakantie prima. Ik heb alleen 3 nachten nauwelijks geslapen. Vannacht in arren moede maar een Temazepam erbij gegooid en toch nog wat kunnen slapen, al is het niet veel. 
Wij hebben dinsdag gezwommen in het Termaal Bad in Nieuweschans en sindsdien heb ik vooral in de nacht hevige jeuk en dat houdt me wakker. Erg vervelend, terwijl het zwemmen en baden zelf daar juist zo ontspannend was. 

Qua Diazepam zit ik nu nog op 2 mg, maar ik wacht nog even met verder afbouwen. In elk geval niet eerder dan na de vakantie. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Cyclad58:

Mogguh allemaal,

Nog geen huiskamer, vanaf mijn vakantieadres open ik de huiskamer maar.
Hoe is het met jullie? 

Hier bevalt de vakantie prima. Ik heb alleen 3 nachten nauwelijks geslapen. Vannacht in arren moede maar een Temazepam erbij gegooid en toch nog wat kunnen slapen, al is het niet veel. 
Wij hebben dinsdag gezwommen in het Termaal Bad in Nieuweschans en sindsdien heb ik vooral in de nacht hevige jeuk en dat houdt me wakker. Erg vervelend, terwijl het zwemmen en baden zelf daar juist zo ontspannend was. 

Qua Diazepam zit ik nu nog op 2 mg, maar ik wacht nog even met verder afbouwen. In elk geval niet eerder dan na de vakantie. 

 

Goedemorgen, ik heb nog 1 mg diazepam wat ik af moet bouwen. Het word steeds moeilijker. Heb het gekregen om goed te kunnen slapen, nu ik nog maar 1 mg heb slaap ik slechter,had ik ook wel verwacht. Ik ga het eea uitproberen, vanmorgen cbd gekocht. 

Lastig die jeuk, allergie? Iets wat in het water zit?  Fijne vakantie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, ik klaag niet het gaat nog best goed. ik slaap als een varken. ik hoop voor mijn man met iets minder lawaai:D.           

ik ga sinds kort naar de fysio om al mijn spanning in vooral de nek en schouders los te maken. wat een marteling. maar sindsdien slaap ik toch anders. beter meer ontspannen denk ik. maar word slaperiger en vermoeider wakker. ik kon zo een winterslaap houden. 

wat vervelend @Cyclad58 dat je daardoor weer niet kan slapen het ging zo goed. en dan bouw jje toch weer een stukje spanning op denk ik wanneer je weer naar bed gaat. heb je iets op je huid gekregen waar je allergie voor hebt misschien. ik kan dat zelfs met gewoon schoon water krijgen wanneer ik daar te lang in ben.

geniet toch nog ff lekker van je vrije tijd van niks moet alles mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dikkie:

goedemorgen allemaal, ik klaag niet het gaat nog best goed. ik slaap als een varken. ik hoop voor mijn man met iets minder lawaai:D.           

ik ga sinds kort naar de fysio om al mijn spanning in vooral de nek en schouders los te maken. wat een marteling. maar sindsdien slaap ik toch anders. beter meer ontspannen denk ik. maar word slaperiger en vermoeider wakker. ik kon zo een winterslaap houden. 

wat vervelend @Cyclad58 dat je daardoor weer niet kan slapen het ging zo goed. en dan bouw jje toch weer een stukje spanning op denk ik wanneer je weer naar bed gaat. heb je iets op je huid gekregen waar je allergie voor hebt misschien. ik kan dat zelfs met gewoon schoon water krijgen wanneer ik daar te lang in ben.

geniet toch nog ff lekker van je vrije tijd van niks moet alles mag.

@Dikkie ik ben jaloers op jouw, slapen als een varken, zou ik ook wel willen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rixie1:

Goedemorgen, ik heb nog 1 mg diazepam wat ik af moet bouwen. Het word steeds moeilijker. Heb het gekregen om goed te kunnen slapen, nu ik nog maar 1 mg heb slaap ik slechter,had ik ook wel verwacht. Ik ga het eea uitproberen, vanmorgen cbd gekocht. 

Lastig die jeuk, allergie? Iets wat in het water zit?  Fijne vakantie !

Ik denk dat het inderdaad een allergische reactie is. Overdag gaat het wel, maar ';s nachts is het hopeloos. Ik merk sowieso dat het slapen bij 2 mg Diazepam minder wordt, dat zal er ook niet aan bijdragen. Je bent er bijna, @Rixie1. Hoe bouw je de laatste 1 mg af? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Cyclad58:

Ik denk dat het inderdaad een allergische reactie is. Overdag gaat het wel, maar ';s nachts is het hopeloos. Ik merk sowieso dat het slapen bij 2 mg Diazepam minder wordt, dat zal er ook niet aan bijdragen. Je bent er bijna, @Rixie1. Hoe bouw je de laatste 1 mg af? 

ik denk dat de jeuk s'nachts opspeeld door de warmte van de dekens cyclad. ze geven ook vaak koelzalf tegen jeuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Wilhelmina:

Hallo Mensen ik ben aan het afbouwen   nog een kwart bromazepam  weet  je bromazepam is geest  verruiment  ik gebruik het 40 jaar ik zag iemand in de  slaapkamer en op een schilderij dingen bewegen  help me ik hep een zware afbouw         wilhelmina

Hou vol Wilhelmina

Het is niet niks 40 jaar. Misschien kun je er wat natuurlijke rustgevers bijnemen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Doorgaan:

Hou vol Wilhelmina

Het is niet niks 40 jaar. Misschien kun je er wat natuurlijke rustgevers bijnemen?

 

ik gebruik kamille  avena sativa  en valeriaan mensen wat hefftig ben zo moe kan niet meer slapen  enzo gruwelijk door bromazepam ga je rare dingen zien dat heb ik nooit gehad mijn hooft doet zo zeer trilllingen angsten wat heeft die pillen maffia ons aagedaan   liefs wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Ik denk dat het inderdaad een allergische reactie is. Overdag gaat het wel, maar ';s nachts is het hopeloos. Ik merk sowieso dat het slapen bij 2 mg Diazepam minder wordt, dat zal er ook niet aan bijdragen. Je bent er bijna, @Rixie1. Hoe bouw je de laatste 1 mg af? 

@Cyclad58 ik heb geen pillensnijder, doe het op de gok, beetje bijsnijden met een mesje. Ik ben van plan in 3x het stukje wat ik nu over heb in 3en. Heb veel last van ontwenning. Heb de ergste dagen weer achter de rug, dus komende week kan ik weer van alles ondernemen. Slaap heel slecht. Vandaar dat ik cbd ga proberen. Een vriendin van mij slaapt als een roosje met cbd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...