Spring naar bijdragen

Kindling


Sanne20

Aanbevolen berichten

@Bellie ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt met onder stroom staan. Dat had ik toen ik een week ad had geslikt en toen ben gestopt. Ik had toen ook van die stroomschokjes. 

Ik had gisteren in mijn tong ook een soort tinteling, stroom achtig iets. Ook nog nooit gehad. Ja, zal ook wel erbij horen. 

Ik lees veel over overgang. 

Misschien een tip voor jullie. In boxmeer zit een vrouwenpolie, barbara havennits zij is een gynaecoloog en heeft haar eigen praktijk en zij is nu ook een ortomolucaire arts. 

Krijg het wel benauwd dat ik deze fase ook een keer ga krijgen de overgang, als ik jullie verhalen lees. Maar ja iedereen is anders maar toch als je al zwak bent en uit balans dan zal je er denk ik vatbaarder voor zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-8-2020 om 08:34 zei Bellie:

Dat is naar om te horen maar terugvallen vanwege ernstige ontwenningsverschijnselen willen niet automatisch betekenen dat je kindling hebt.  Als je daar duidelijkheid over wil hebben kan je het beste naar een neuroloog gaan. 

Misschien is de behandeling van Erik Paling een idee.

https://www.vvgn.nl/over-vvgn/uitgelicht/stoppen-benzodiazepinen-behulp-infuus/

Deze schijnt erg succes vol te zijn.  Tevens is Dr. Paling zeer makkelijk te bereiken via e-mail. 

Verder raad ik je aan om vragen op dit forum in de huiskamer te stellen.  Die wordt  door iedereen bezocht en is je vraag sneller te zien. 

Nee , maar 3x ophogen en afbouwen is veel zwaarder. Dus kans is er. Contact gehad al met erik, afstand is te groot. Neurologisch niks aan de hand ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  Sanne. Na zes opnames met steeds meer, minder en dan weer meer medicijnen waardoor mijn hoofd soms bijna uit elkaar spatte, durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat je geen kindling hebt. Mijn psychiater blijft erbij dat het bewuste of onbewuste spanning is. Vooral in die onbewuste spanning geloof ik wel. Makkelijk praten, want ik kan het zelf ook niet altijd, maar probeer het van je af te zetten en verdiep je daar niet meer in en probeer gewoon door te gaan en steeds maar weer te denken, het is niets dan onbewuste spanning. Bij mij werkt dit op zo'n moment wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...