Angsthaas Geplaatst 23 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2020 Ben nieuw hier op deze site. Ben aan het afkicken van mirtazapine. Een hel. Heeft iemand hier ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank86 Geplaatst 8 september 2020 Rapport Share Geplaatst 8 september 2020 Ik heb het gebruikt kort voor slapen ik ben in een keer gestopt als je niet lang slikt gewoon stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernd49 Geplaatst 23 november 2020 Rapport Share Geplaatst 23 november 2020 Op 23-8-2020 om 09:05 zei Angsthaas: Ben nieuw hier op deze site. Ben aan het afkicken van mirtazapine. Een hel. Heeft iemand hier ervaring mee. Hoe gaat met je? Ben je inmiddels afgekickt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melaan Geplaatst 6 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2021 Hoe gaat het @Angsthaas? Ik ben ook bezig met Mirt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden