Spring naar bijdragen

onze huiskamer 18 augustus


Dikkie

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Dikkie:

dank je @Frank86, zo zie ik het echt niet hoor, we geven en krijgen hier allemaal steun. wat ik hier de laatste tijd heb gekregen is niet te beschrijven. ik vind hier meer dan in therapie. niet dat ik daar niks aan gehad, maar daar ligt minder gevoel in. jullie voelen voor mij echt als een vriendenclub. en dat heb ik en ik denk wij allemaal nodig om nog een beetje normaal te kunnen functioneren. wanneer ik dit forum niet had gevonden was ik yegen de muren omhoog gevlogen vrees ik. ook al is hier niemand echt tastbaar (soms helaas). vaak ook beter. jullie zijn mij allemaal goud waard in deze rottijd. ik schrijf mijn eigen gedachten op van dit moment. over een aantal weken kan ik er wel weer anders in staan. maar ik hoop dat iedereen wer wat uit kan halen. net zoals ik ook overal wel wat uithaal.

Ik bedoelde voor dat we in deze situatie zaten dikkie dat we hulpzaam mensen zijn en veel voor anderen hebben gedaan nooit stop gezegd nu moet ik aan me zelf denken dat bedoelde ik ermee maar goed 

forum is zeker goed voor mij en voor iedereeen hier onze vriendenclub in deze rottijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dikkie:

dat herken ik ja, ik heb zelf ook veel moeten doen. en had/heb ook meer diepgang nodig vind ik. met het oog op oke ik weet een beetje wat er anders moet, maar hoe pas ik het toe.  ik heb besloten om daarvoor eerst wat steviger in mijn schoenen te willen staan. ook omdat ik nu te beïnvloedt baar ben. ojee meen je dat echt moet je nu nog tot februari wachten

Correctie pas eind februari therapie gekregen. Maar nog te weinig diepgang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bellie:

Het is niet gepast omdat er ook een forum 'alcohol de baas ' is,  maar we zouden het bijna op een zuipen moeten zetten met elkaar in een kroeg. Het leven vieren en de pokkezooi even achter ons laten en ons te pletter lachen met elkaar.  In een corona vrije wereld uiteraard. Want op 1,5 meter afstand kunnen we elkaar geen hugs en high fives geven;)

dat zou idd geweldig zijn. helaas gaat dat nu niet lukken. dat rot virus ook. volgens mij zou het reuze gezellig worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rixie1:

Ook ik had nooit af kunnen bouwen zonder jullie, dan zou ik allang gestopt zijn. En had ik gedacht, dan mijn auto maar weg. Mensen die hetzelfde traject doorgaan begrijpen de ups en downs beter dan wie ook. Ik lees alles en haal daar het eea uit, plaats zelf iets. Kreeg meteen al een beter advies dan van mijn huisarts. Die wilde dat ik  2,5 mg ging afbouwen, advies van Bellie was 1 mg. Dat scheelt nogal wat. Heb trouwens al paar weken een hele vieze zoute smaak in mijn mond,  komt dat bekend voor, mijn eet gewoonte is niet veranderd. Proef ook minder, alles smaakt hetzelfde.....zout

Virtuele knuffel van mij voor iedereen . :rolleyes::rose:

:rolleyes::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Frank86:

Lieve dikkie 

wat mooi dat je inzicht en steun geeft aan Bellie en iedereen hier op forum 

lieve mensen wat ons is overkomen is door alleen maar aan andere denken en helpen alleen geven geven onszelf vergeten en op tenduur vallen we om door burn out  

ooit zei pychiater van heel lang geleden 

mensen die angst paniek burn out te maken krijgen zijn gevoelige naif mensen die altijd klaar staan voor anderen en zelf als ze hulp nodig hebben niet vragen ik ben er ook zo een ik heb altijd voor andere klaar gestaan met alles zelf met zijn moeilijke tijden heb ik ze gesteund maar nu ben ik gevallen en ik heb niemand en omdat wij niet gewend zijn om te vallen komt alles in een keer heel rot gevoel over wat we niet gewend zijn 

ik ben beetje emotioneel lieve mensen 

hier had ik op gereageerd @Frank86;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Frank86:

Ik bedoelde voor dat we in deze situatie zaten dikkie dat we hulpzaam mensen zijn en veel voor anderen hebben gedaan nooit stop gezegd nu moet ik aan me zelf denken dat bedoelde ik ermee maar goed 

forum is zeker goed voor mij en voor iedereeen hier onze vriendenclub in deze rottijd

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Frank86:

:D:heart::rose::musicnote:

ik weet niet wat het is maar ik heb glimlach bijna heledag en een lekker gevoel wat ik gemist heb dikkie 

als we van afkomen gaan we vieren voor de apotheek :)

Met t shirt aan benzo vrij haha

komt goed wij gaan winnen

mensen kicken van zwaardere middelen af Toch dus moet makkie zijn voor ons sorry mensen dat ik zo blij ben maar is lang geleden dat ik zo mij even voel

het lijkt alsof ik de oude ben maar ik weet dat ik morgen weer anders ben jammer genoeg mischien niet wie weet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Frank86:

Met t shirt aan benzo vrij haha

komt goed wij gaan winnen

mensen kicken van zwaardere middelen af Toch dus moet makkie zijn voor ons sorry mensen dat ik zo blij ben maar is lang geleden dat ik zo mij even voel

het lijkt alsof ik de oude ben maar ik weet dat ik morgen weer anders ben jammer genoeg mischien niet wie weet

hou dit vast frank, haha geweldig die ideeën van jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Dikkie:

hou dit vast frank, haha geweldig die ideeën van jou.

Oppertje hebben we wel nodig dikkie jij bent bijna finish wees er maar trots op probeer ook meer te lachen deze tijden ook al is het moeilijk

positief energie is belangerijk 

zoals ik gister zei ik ga wel die heeling proberen voor energie rond eind van de maand kost per sessie 35 € ze zei mocht het helpen dan nog paar sessies ik bem benieuwd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet het even kwijt. Dat was eng. Vandaag dag 4 van afbouw, heb al paar weken een smaak in mijn mond alsof ik een mond vol zout heb en veel dorst. Kon het wel hebben en dacht meteen aan afbouw.   Gaat wel over. Werd vanmiddag steeds erger tot ik net begon te zweten en mijn tong en mond een heel brandend gevoel. Duizelig ook. Ik had en heb nu nog geen reuk of smaak. Vind het eng omdat ik bepaald niet meer piep ben. Het brandende gevoel is weg aan het gaan. Ik heb dit nog nooit gehad en ben dus overtuigd dat het aan afbouwen ligt. Als het vaker gebeurd bel ik toch even huisarts. Het ging zo goed, maar dit was even heel akelig.

Hebben jullie zoiets al eerder gehoord/gelezen?

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rixie1:

Moet het even kwijt. Dat was eng. Vandaag dag 4 van afbouw, heb al paar weken een smaak in mijn mond alsof ik een mond vol zout heb en veel dorst. Kon het wel hebben en dacht meteen aan afbouw.  Werd vanmiddag steeds erger tot ik net begon te zweten en mijn tong en mond een heel brandend gevoel. Duizelig ook. Ik had en heb nu nog geen reuk of smaak. Vind het eng omdat ik bepaald niet meer piep ben. Het brandende gevoel is weg aan het gaan. Ik heb dit nog nooit gehad en ben dus overtuigd dat het aan afbouwen ligt. Als het vaker gebeurd bel ik toch even huisarts. Het ging zo goed, maar dit was even heel akelig.

Hebben jullie zoiets al eerder gehoord/gelezen?

Hoi Rixie

Ikzelf heb deze klacht niet gehad. Wel een zeer droge mond. Dus ook  erg veel gedronken zelfs in de nacht. Ik heb er hier wel eerder over gelezen dat bij sommigen de reuk en smaak tijdelijk wegvallen. Maak je er dus geen zorgen over. Het komt weer terug. Wel een vreemde gewaarwording kan ik me voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Doorgaan:

Hoi Rixie

Ikzelf heb deze klacht niet gehad. Wel een zeer droge mond. Dus ook  erg veel gedronken zelfs in de nacht. Ik heb er hier wel eerder over gelezen dat bij sommigen de reuk en smaak tijdelijk wegvallen. Maak je er dus geen zorgen over. Het komt weer terug. Wel een vreemde gewaarwording kan ik me voorstellen.

Heel vreemd en ook even eng. Ik drink s nachts ook veel water en dus vaak eruit. Droge mond had ik allanger, zoutsmaak  ook maar nu ook steeds erger maar die brandende mond en tong niet. Geen zorgen dus, bedankt Doorgaan.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Rixie1:

Heel vreemd en ook even eng. Ik drink s nachts ook veel water en dus vaak eruit. Droge mond had ik allanger, zoutsmaak  ook maar nu ook steeds erger maar die brandende mond en tong niet. Geen zorgen dus, bedankt Doorgaan.

brandende mond heb ik wel eens gehoord rixie, zelf heb ik soms een hele nare geur in de neus. ook door de afbouw. maar blijft eng

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rixie1:

@Dikkie ik vond het heel eng, er gebeurde van alles in mijn hoofd, maar het trok langzaam weer weg. Dacht even aan herseninfarct ofzo.

ja dat kan ik me voorstellen rixie. is het nu helemaal weer weg? we moeten natuurlijk ook oppassenmet zeggen het zullen de pillen wel zijn. ik begrijp je angst je weet het maar nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dikkie:

ja dat kan ik me voorstellen rixie. is het nu helemaal weer weg? we moeten natuurlijk ook oppassenmet zeggen het zullen de pillen wel zijn. ik begrijp je angst je weet het maar nooit

Ja hoor, het is weer gezakt, afbouwen kan rare dingen met je doen, anders had ik vandaag toch even huisarts gebeld. Denk dat mijn hersenen an het resetten  waren :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rixie1:

Ja hoor, het is weer gezakt, afbouwen kan rare dingen met je doen, anders had ik vandaag toch even huisarts gebeld. Denk dat mijn hersenen an het resetten  waren :P

ja of je lever breekt die rotstofjes af. ik krijg zoals ik zei een soort van chemies luchtje in mijn neus. dat begon midden in de nacht. eerst dacht ik iemand heeft iets bij ons door het slaapkamer raam gespoten om ons te verdoven en zo in te breken. maar toen ik opstond en naar de wc ging rook ik het zo erg niet meer. kwam waarschijnlijk doordat ik toen rechtop stond haha. maar bij het raam dus ook niks. toen ben ik weer gaan liggen. enja hoor daar was het weer. ik was nog steeds half in slaap. ik dacht toen. ze doen ook maar wat ze willen ik wil slapen. en dat heb ik gedaan. zo raar. maar de volgende dag was het zo erg. met nog veel meer klachten. ik was door een foutje van 0.25 naar nul gegaan. dus ben weer opgehoogd en toen was het weer weg.

nu heb ik het tussen 2 afbouwingen nog wel eens. gelukkig in mindere mate. maar nu weet ik het hoort erbij. maar toch blijft het eng. 

ik heb het ff aan google gevraagd en die zei iets met de lever. en stukken later las ik dat de lever iig de lorezepam afbreekt. vandaar mijn conclusie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dikkie:

ja of je lever breekt die rotstofjes af. ik krijg zoals ik zei een soort van chemies luchtje in mijn neus. dat begon midden in de nacht. eerst dacht ik iemand heeft iets bij ons door het slaapkamer raam gespoten om ons te verdoven en zo in te breken. maar toen ik opstond en naar de wc ging rook ik het zo erg niet meer. kwam waarschijnlijk doordat ik toen rechtop stond haha. maar bij het raam dus ook niks. toen ben ik weer gaan liggen. enja hoor daar was het weer. ik was nog steeds half in slaap. ik dacht toen. ze doen ook maar wat ze willen ik wil slapen. en dat heb ik gedaan. zo raar. maar de volgende dag was het zo erg. met nog veel meer klachten. ik was door een foutje van 0.25 naar nul gegaan. dus ben weer opgehoogd en toen was het weer weg.

nu heb ik het tussen 2 afbouwingen nog wel eens. gelukkig in mindere mate. maar nu weet ik het hoort erbij. maar toch blijft het eng. 

ik heb het ff aan google gevraagd en die zei iets met de lever. en stukken later las ik dat de lever iig de lorezepam afbreekt. vandaar mijn conclusie 

Toch verwacht je zoiets niet, ik heb vanaf begin wel afbouw verschijnselen, beroerd gevoel, duizelig en, maar dit was ook nieuw voor mij. Heb nog steeds veel dorst en het gevoel dat ik zout in mijn mond heb, ruik niet veel, smaak ook niet. Als je weet dat het erbij hoort is het minder eng. Het moet natuurlijk op de een of andere manier wel uit je lijf. Ik heb trouwens afgelopen nacht erover gedroomd dat ik van de pam af was. Je bent er zo mee bezig, daarom zoek ik ook afleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rixie1:

Toch verwacht je zoiets niet, ik heb vanaf begin wel afbouw verschijnselen, beroerd gevoel, duizelig en, maar dit was ook nieuw voor mij. Heb nog steeds veel dorst en het gevoel dat ik zout in mijn mond heb, ruik niet veel, smaak ook niet. Als je weet dat het erbij hoort is het minder eng. Het moet natuurlijk op de een of andere manier wel uit je lijf. Ik heb trouwens afgelopen nacht erover gedroomd dat ik van de pam af was. Je bent er zo mee bezig, daarom zoek ik ook afleiding.

ja dat herken ik helemaal het beheerst mijn leven ook. en dan later de venlaflaxine nog. maar dat is voor later. dat beheerst mijn leven niet. maar ik ben ermee begonnen door een burn-out en ik heb nu totaal geen idee waar ik sta in dat gedeelte. dat vind ik wel eng.

misschien is het toch vetstandig de huisarts ff te vragen rixie. ik was dat laatst ook van plan maar toen was het weg. zulje altijd zien. maar zekerheid hebben is nooit verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...