Spring naar bijdragen

onze huiskamer 18 augustus


Dikkie

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Dikkie:

goedemorgen allemaal, iedereen lekker afgekoeld?  wat een heerlijk weertje toch he. 15 graden hier. lekker ff buiten zitten en dan straks maar ff aan de slag in huis:D.

iedereen weer eens een goede nachtrust gehad?

Goedemorgen, heerlijk dit weer, zon en lekker fris. Heb je ook zin om wat te doen. Heb redelijk geslapen.:) straks met de hond de bossen in.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Rixie1:

Goedemorgen, heerlijk dit weer, zon en lekker fris. Heb je ook zin om wat te doen. Heb redelijk geslapen.:) straks met de hond de bossen in.

ja rixie, het is hier binnen gewoon een puinhoop. als ik er naar keek de afgelopen dagen liep het zweet al waar het maar gaan kon. lekker als je dicht bij de bossen woont dat zal de hond ook wel fijn vinden. 

hoe gaat het met je afbouw. op welke dag zit je nu?. jij word er letterlijk ziek van hè, verder geen emotionele klachten of onrust?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bellie:

De arts deed meteen zijn excuses want hij had in de gaten dat mijn moeder zich rot geschrokken was. Ze blijft in het ziekenhuis tot er een oplossing is.  Er wordt als het goed is vandaag gekeken naar mogelijkheden.

Mijn zenuwen krijg ik voornamelijk als er iets plotseling op mijn pad komt. En als ik eenmaal daar mee bezig ben en de situatie overzie zijn de zenuwen weg. Nu ook weer, krijg net de uitslag van voedsel intolerantie onderzoek.  Ik zou beter kunnen melden waar ik wel tegen kan dan ben ik sneller klaar....  Maar meteen vlieg het op mij af.  Vanmiddag heb ik gesprek met de therapeute over de uitslag. 

wat gaat wel goed?. nee grapje. ik vind als ik het zo hoor echt niet slecht. een "normaal" mens krijgt met dat soort dingen ook echt wel kriebels in de buik, en maakt zich zorgen. lijkt me vrij normaal. het is wel je moeder en jij voelt je verantwoordelijk.  jij zal best zenuwachtiger zijn dan je zus maar ik denk dat zij daar ook wel last van heeft. heeft ze dat ook gezegt of heb je haar gevraagd? dat zou je misschien eens moeten doen. jij voelt het nl ook gelijk als een bedreiging dat je zenuwachtig word en waarschijnlijk onrustig. en je zal vast denken zie je wel dit blijft zo de rest van mijn leven. maar toen het gesprek voorbij was had je geen zenuwen meer toch en was je gewoon opgelucht net als iedereen waarschijnlijk. en ook zoals die " oude" bellie zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ff advies nodig. stel ik krijg syraks meer problemen met afbouwen. wat zouden jullie dan doen.

iets minder eraf halen. ik doe nu iedere keer 0.005 eraf zot nu nog op 0.20.

of wel gewoon dezelfde hoeveelheid maar dan meer tijd er tussen.

ik doe nu vaak 7 dagen er tussen dus de 8ste dag weer. iedere maandag dan ben ik er voor het weekend tot nu toe weer van hersteld. behalve de laatste x ivm de warmte dat trok ik echt niet.

vaak heb ik de 1e 2dagen last en vanaf de 3e gaat het steeds beter.

ik hoop echt dat het zo blijft. ik probeer zo laag mogelijk te stoppen. geen idee hoelaag dat is maar minimaal 0.005

roept u maar adviseurs !!!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dikkie:

ik heb ff advies nodig. stel ik krijg syraks meer problemen met afbouwen. wat zouden jullie dan doen.

iets minder eraf halen. ik doe nu iedere keer 0.005 eraf zot nu nog op 0.20.

of wel gewoon dezelfde hoeveelheid maar dan meer tijd er tussen.

ik doe nu vaak 7 dagen er tussen dus de 8ste dag weer. iedere maandag dan ben ik er voor het weekend tot nu toe weer van hersteld. behalve de laatste x ivm de warmte dat trok ik echt niet.

vaak heb ik de 1e 2dagen last en vanaf de 3e gaat het steeds beter.

ik hoop echt dat het zo blijft. ik probeer zo laag mogelijk te stoppen. geen idee hoelaag dat is maar minimaal 0.005

roept u maar adviseurs !!!!

 

 

Goedemorgen dikkie

Als het lukt met vijlen dan zou ik er ietsje minder afhalen. En er wat dagen voor nemen om te stabiliseren. En dan weer een stukje eraf. Zodat je uitkomt op die 0.005 uitkomt. Snap je wat ik bedoel? 

Met de oxazepam deed ik iedere dag iets en op de 4e dag deed ik stabiliseren en daarna iedere dag weer iets naar beneden zodat ik per 10 dagen toch 0.5 mg eraf had. Dat werkte voor mij het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bellie:

Mijn zus is er ook wel zenuwachtig over,  daarom wilde ze dat ik mee ging.  Maar vroeger raakte onverwachte situaties  mij niet echt.  Nu werd ik er zenuwachtig van. 

Wbt die voedsel intolerantie; veel dingen eet ik al niet van die lijst.  Dus dat  is het probleem niet.  Maar de uitspraak van mijn therapeute 'dit geeft veel duidelijkheid wat je klachten betreft' heb ik nu al te vaak gehoord.  Dat was nav de histamine uitslag,  hormonen uitslag en de candida uitslag ook al zo. Tuurlijk zijn we  steeds verder in het verhaal,  maar ik word er onzeker van. Dan is het dit dan is het dat. Ik weet het allemaal niet meer

Bellie 

Er komt gewoon heel veel op je af en misschien was jij altijd degene die de antwoorden en oplossingen voor anderen had. Nu is je emmer vol en heb je genoeg aan jezelf. Dat kost tijd om overzicht te krijgen op jezelf en dan nog de afbouw. Klopt dat een beetje? Het is ook niet erg om het even niet te weten. Wel eng natuurlijk. Dat is begrijpelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Doorgaan:

Goedemorgen dikkie

Als het lukt met vijlen dan zou ik er ietsje minder afhalen. En er wat dagen voor nemen om te stabiliseren. En dan weer een stukje eraf. Zodat je uitkomt op die 0.005 uitkomt. Snap je wat ik bedoel? 

Met de oxazepam deed ik iedere dag iets en op de 4e dag deed ik stabiliseren en daarna iedere dag weer iets naar beneden zodat ik per 10 dagen toch 0.5 mg eraf had. Dat werkte voor mij het beste.

jij zou er iedere dag iets afhalen ipv 0.005 in 1x?

dat heb ik 1xuitgeprobeerd ipv ineens van 0.15 naar 0.10 en dan stabiliseren deed ik 0.19, 0.18 en zo verder naar 0.15. en dan ook stabiliseren. toen viel het me tegen voor mijn gevoel was de klap nog groter tijdens stabiliseren. maar dat kan toeval zijn natuurlijk. daarna heb ik dat niet weer gedaan. mijn idee is wel om zo van 0.005 naar 0 te gaan

ik dacht voor nu er bvb 0.003 eraf als het lukt iedere 8 dagen net zoals nu        of

gewoon 0.005 eraf en dan 2 weken er tussen

maar als ik echt weer stabiel ben is het dan beter om toch langer stabiel te blijven of zou dat geen verschil maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dikkie:

jij zou er iedere dag iets afhalen ipv 0.005 in 1x?

dat heb ik 1xuitgeprobeerd ipv ineens van 0.15 naar 0.10 en dan stabiliseren deed ik 0.19, 0.18 en zo verder naar 0.15. en dan ook stabiliseren. toen viel het me tegen voor mijn gevoel was de klap nog groter tijdens stabiliseren. maar dat kan toeval zijn natuurlijk. daarna heb ik dat niet weer gedaan. mijn idee is wel om zo van 0.005 naar 0 te gaan

ik dacht voor nu er bvb 0.003 eraf als het lukt iedere 8 dagen net zoals nu        of

gewoon 0.005 eraf en dan 2 weken er tussen

maar als ik echt weer stabiel ben is het dan beter om toch langer stabiel te blijven of zou dat geen verschil maken

Als het zo is dat het afbouwen je zwaarder valt dan zou ik kiezen voor 0.003 per 8 dagen. Dit omdat deze manier je goed ligt en je lichaam hier mee bekend is. Maar natuurlijk moet jij kiezen. Je kan het allicht uitproberen. 

Soms dan merk je wat minder van de afbouw en soms merk je daar wat meer van. Ik denk dat dat komt omdat je lichaam afvalstoffen op zijn eigen tijd uitscheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Doorgaan:

Bellie 

Er komt gewoon heel veel op je af en misschien was jij altijd degene die de antwoorden en oplossingen voor anderen had. Nu is je emmer vol en heb je genoeg aan jezelf. Dat kost tijd om overzicht te krijgen op jezelf en dan nog de afbouw. Klopt dat een beetje? Het is ook niet erg om het even niet te weten. Wel eng natuurlijk. Dat is begrijpelijk 

helemaal mee eens @Doorgaan. en @Bellie ben je misschien ook te veel aan het zoeken naar een oplossing. zonder eerst naar je gedrag te kijken. mijn idee is dat je alles kan uitzoeken wat betreft tekorten in je lichaam niet dat dat fout is om eens bepaalde voedingspatronen onder de loep te nemen. maar zou de oorzaak van je burnout niet ergens anders liggen misschien. ik bedoel dit niet verkeerd hoor begrijp me goed. maar de loep eens leggen hoe je vorig jaar of misschien ook wel het jaar daarvoor door het leven ging. altijd voor een ander klaar staan misschien, altijd even dit even dat. zet voor dat even eens een L. dat is wat je moet doen. kun je wel een uurtje op de stoel zitten te lezen of gewoon doelloos wandelen en de boel de boel laten. je zoon zijn leven laten leven. en ook zijn eigen fouten laten maken. het zelfde voor je man. laat doe ook zijn eigen dingen doen die hoef jij niet te doen. of eerst uitgebreid adviseren. iedereen kan dat voor zich zelf. en dan gaat het niet zoals jij wil. maar jij krijgt tijd om je eigen Leven te Leven.

 

zo was het bij mij wel iig. nooit hulp vragen wel hulp gegeven. gevraagd og ongevraagd. ik had dat ook niet door. het is een hele harde en moeilijke tijd geweest om mezelf eerlijk onder de loep te nemen. maar het heeft me enorm veel inzicht gegeven. het gekke was dat een lotgenoot bij de ggz tegen me zei tijdens cognatieve therapie. jij lacht je eigen problemen altijd weg en maakt er snel een grapje bij. en gaat dan verder met een ander zijn problemen. toen hij dit zei kreeg hij bijval van meerdere in de groep. daar werden mijn ogen een beetje geopend. later toen ik een paar maanden verder was kwam dit steeds weer naar voren. vooral mijn eigen kwetsbaarheid afschuiven. ik kon er jeel goed over praten altijd maar eigenlijk alleen maar als ik het weer onder controle had. of net zoals jij bezig was. overal denken de oorzaak weten te vinden. ook ik ben bij een hypnotiseut geweest en dacht dat hij mij helpen kon. dan zou het probleem snel oplossen en kon ik weer sterk doen. wat een onzin achteraf. hij kon mijn probleem ook niet oplossen. dat weet ik nu toen niet. ik vertelde hem wat ik dacht dat mijn probleem was, maar dat was niet echt mijn probleem. ik was zelf was mijn probleem eigenlijk wist ik zelf geen eens wie ik was. ik zette mezelf altijd opzij voor een ander. als ik complimentjes kreeg dacht ik jaja zal wel. maar die anxer is veel beter. maar naar een ander toe keam ik heel zelf verzekerd over terwijl ik dat helemaal niet was en ook niet ben. 

ik bexoel hier mee te zeggen. ga in je eigen leven graven. dit hoef je niet persé te delen voordat je zeker denkt jezelf gevonden te hebben. zou je niet graag als een klein kind willen zijn. genieten van het leven zonder er verder te doep over na te denken? natuurlijk kan dat niet altijd. maar je zou kunnen beginnen om je zelf wat meer voorop te zetten. ik denk dat je dan al veel meer energie krijgt. zelfs zonder een extreem dieeet waar je bijna niks meer mag eten. of allemaal pillen slikken ter ondersteuning. ook deze mensen willen geld verdienen. net zoals de ggz met hun pillen. en dat gaat over de rug van zwakke mensen. dat is iig mijn idee. bij sommige dingen zul je best baad hebben. maar zoals je al zei er komt steeds meer bij en ik ga weinig vooruit. 

het moeilijkste in je leven is denk ik. je zelf ECHT in de ogen durven kijken. en toegeven dat je ook mag genieten. en niet aan de wensen van een ander hoeft te voldoen. en niet mee hoeft te doen aan de massa. jij bent uniek zoals jij bent er zijn al zoveel anderen. en als je je zelf kan blijven ook met je tekortkomingen en dat rugzakje wat we allemaal wel hebben. dan pas krijg je echt waardering en ik denk echt een gelukkiger leven. 

ik heb al heel veel ontdekt de laatste tijd en vooral dat ik nu van mijn leven wil leren te genieten. en ik ben de enigste die dat voorelkaar kan krijgen. het liefst samen met mijn gezin.maar hoe ik dat voorelkaar krijg dat moet ook ik nog leren. dat zal met vallen en opstaan zijn. hetzij zo. en of het me lukt wie zal het zeggen. 

pff ik lijk wel een dominee wat een preek. maar ik schrijf dit echt uit mijn hart. en door het op te schrijven leer ik ook weer heel veel.

kom op bellie je lijkt me een sterke verstandige vrouw. die vanaf nu het leven gaat leven zoals jij er kan van genieten. en dan geniet jou omgeving ook weer van en met jou. ga je weer leuke dingen met je man doen. voor hem is dot ook niks. maar eerst jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Doorgaan:

Als het zo is dat het afbouwen je zwaarder valt dan zou ik kiezen voor 0.003 per 8 dagen. Dit omdat deze manier je goed ligt en je lichaam hier mee bekend is. Maar natuurlijk moet jij kiezen. Je kan het allicht uitproberen. 

Soms dan merk je wat minder van de afbouw en soms merk je daar wat meer van. Ik denk dat dat komt omdat je lichaam afvalstoffen op zijn eigen tijd uitscheid. 

dank je @Doorgaan, voor je advies. ik denk idd dat je hier de spijker op zijn kop slaat voor mij. het gaat nu best goed hoor weinig last. ik moet ook heel erg wennen aan het gewoon thuis zijn. dat vind ik moeilijk. op een gegeven moment maakte ik wel weken van minimaal 60 uren en dan viel ik in slaap. dat was veel te veel. ik had er ook last van maar dacht ik krijg het wel voorelkaar. niet dus. nu is mijn plan naar 2 normale dagen te gaan. zodat ik ook tijd over houd om eens een clubje van het een of ander op te zoeken, of voor de bioscoop . en vooral om van mijn kinderen en kleinkinderen te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Dikkie:

dank je @Doorgaan, voor je advies. ik denk idd dat je hier de spijker op zijn kop slaat voor mij. het gaat nu best goed hoor weinig last. ik moet ook heel erg wennen aan het gewoon thuis zijn. dat vind ik moeilijk. op een gegeven moment maakte ik wel weken van minimaal 60 uren en dan viel ik in slaap. dat was veel te veel. ik had er ook last van maar dacht ik krijg het wel voorelkaar. niet dus. nu is mijn plan naar 2 normale dagen te gaan. zodat ik ook tijd over houd om eens een clubje van het een of ander op te zoeken, of voor de bioscoop . en vooral om van mijn kinderen en kleinkinderen te genieten.

Ja we zijn hier allemaal om onszelf te leren ontdekken en daarmee om leren gaan en het leven vanuit onszelf te leren leven met vallen en opstaan.  En dat is niet makkelijk.  Dat zijn we niet gewend. Ik ben daar dus ook mee bezig. Dat is soms een harde leerschool. En dan willen we het ook nog allemaal heel goed doen enz. Maar we komen er wel. De moed erin houden is belangrijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bellie:

@Dikkie je hebt helemaal gelijk hoor.  Ik geloof best dat die tekorten en intoleranties mijn lichaam en geest problemen geven, maar waarom is dan in februari/ maart de bom gebarsten? Dat komt echt niet omdat ik dingen eet weer ik niet goed tegen kan.  En tuurlijk helpt het in die dingen te laten staan en andere aan te vullen. Maar het haalt de oorzaak niet weg.  Stress veroorzaakt ook hetgeen wat er ontdekt is. En langdurige stress/burn out veroorzaakt wel die bom die gebarsten is in maart. Daar ligt de oplossing maar mijn gevoel; de oorzaken van stress bekijken en verminderen.  Ik heb overuren het gevoel dat de therapeute het omdraait. De tekorten en intoleranties veroorzaken de stress.  Nee. Niet in 1x. Lijkt mij erg sterk. 

Klopt Bellie

Stress veroorzaakt tekorten en soms hebben we ook tekorten het is maar net hoe je ernaar kijkt.  Goed dat je op je gezondheid let. Maar je bent alles bijelkaar.  Maar een orthomoleculair kijkt hier waarschijnlijk biologisch naar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo is het helemaal @doorgaan. zeker niet makkelijk en een hele harde leerschool. maar alleen zo kun je er sterker uitkomen denk ik. ik vond xat altijd een belachelijke opmerking ergens sterker uitkomen. bij alles wat ik mee maakte maakte me alleen maar angstiger. gewoon omdat ik nooit tijd nam om er wat mee te doen. en om het te verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dikkie:

ja rixie, het is hier binnen gewoon een puinhoop. als ik er naar keek de afgelopen dagen liep het zweet al waar het maar gaan kon. lekker als je dicht bij de bossen woont dat zal de hond ook wel fijn vinden. 

hoe gaat het met je afbouw. op welke dag zit je nu?. jij word er letterlijk ziek van hè, verder geen emotionele klachten of onrust?

@Dikkie nu dag 4 en het gaat wel, gisteren beroerd, maar nu 0,5 mg eraf. Bevalt me beter, al duurt het wat langer. Voelt als laaste loodjes. Nee, geen onrust of emotionele klachten. Onrust verwacht ik zowiezo niet, ben nogal zen :Demotioneel zou kunnen dat dat nog komt.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rixie1:

@Dikkie nu dag 4 en het gaat wel, gisteren beroerd, maar nu 0,5 mg eraf. Bevalt me beter, al duurt het wat langer. Voelt als laaste lootjes. Nee, geen onrust of emotionele klachten. Onrust verwacht ik zowiezo niet, emotioneel zou kunnen dat dat nog komt.

het gaat goed iig, fijn voor jou. straks cross jij gewoon weer het hele land door.

ik zit nu ook op de laatste loodjes. gaat oook nog best goed. ik ben er wel tevreden mee iig.ik zit toevallig ook op de 4e dag . zondag of maandag weer verder denk ik. zo hoop ik vooreerst op de 0.10 te komen. dan waarschijnlijk wat kleinere stapjes.

0.10 van mij is omgerekent 0.50 voor jou volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dikkie:

volg jij nog therapie @Doorgaan. of andere hulp. of sta je er nu alleen voor

Ik heb een jaar moeten wachten voordat ik therapie kreeg. Pas in februari krijg ik dat. Eerst een beetje de burn-out klachten verminderen en daarna schematherapie.  Maar tot nu toe zijn het wat losse tips die niet veel om handen hebben. Ik ga met haar hierover in gesprek dat ik meer diepgang wil. Ook dat is iets van mij om te leren mezelf uit te spreken. Maar ik ga dat  doen. Dus eigenlijk moet ik het wel veel zelf doen. Dat vind ik niet altijd fijn want ik ben niet voor niets vastgelopen. Ik weet wel veel oorzaken maar je hebt soms een juiste manier van handelen en zienswijze nodig om met dingen om te gaan. En met anderen erover kunnen praten helpt enorm in snelheid van je ontwikkeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve dikkie 

wat mooi dat je inzicht en steun geeft aan Bellie en iedereen hier op forum 

lieve mensen wat ons is overkomen is door alleen maar aan andere denken en helpen alleen geven geven onszelf vergeten en op tenduur vallen we om door burn out  

ooit zei pychiater van heel lang geleden 

mensen die angst paniek burn out te maken krijgen zijn gevoelige naif mensen die altijd klaar staan voor anderen en zelf als ze hulp nodig hebben niet vragen ik ben er ook zo een ik heb altijd voor andere klaar gestaan met alles zelf met zijn moeilijke tijden heb ik ze gesteund maar nu ben ik gevallen en ik heb niemand en omdat wij niet gewend zijn om te vallen komt alles in een keer heel rot gevoel over wat we niet gewend zijn 

ik ben beetje emotioneel lieve mensen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bellie

 

3 minuten geleden zei Frank86:

Lieve dikkie 

wat mooi dat je inzicht en steun geeft aan Bellie en iedereen hier op forum 

lieve mensen wat ons is overkomen is door alleen maar aan andere denken en helpen alleen geven geven onszelf vergeten en op tenduur vallen we om door burn out  

ooit zei pychiater van heel lang geleden 

mensen die angst paniek burn out te maken krijgen zijn gevoelige naif mensen die altijd klaar staan voor anderen en zelf als ze hulp nodig hebben niet vragen ik ben er ook zo een ik heb altijd voor andere klaar gestaan met alles zelf met zijn moeilijke tijden heb ik ze gesteund maar nu ben ik gevallen en ik heb niemand en omdat wij niet gewend zijn om te vallen komt alles in een keer heel rot gevoel over wat we niet gewend zijn 

ik ben beetje emotioneel lieve mensen 

Ja @Frank86

En nu mogen we onszelf liefde steun respect en zelfwaardering gaan geven en voor onszelf opkomen en nee durven zeggen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Doorgaan:

Ik heb een jaar moeten wachten voordat ik therapie kreeg. Pas in februari krijg ik dat. Eerst een beetje de burn-out klachten verminderen en daarna schematherapie.  Maar tot nu toe zijn het wat losse tips die niet veel om handen hebben. Ik ga met haar hierover in gesprek dat ik meer diepgang wil. Ook dat is iets van mij om te leren mezelf uit te spreken. Maar ik ga dat  doen. Dus eigenlijk moet ik het wel veel zelf doen. Dat vind ik niet altijd fijn want ik ben niet voor niets vastgelopen. Ik weet wel veel oorzaken maar je hebt soms een juiste manier van handelen en zienswijze nodig om met dingen om te gaan. En met anderen erover kunnen praten helpt enorm in snelheid van je ontwikkeling. 

dat herken ik ja, ik heb zelf ook veel moeten doen. en had/heb ook meer diepgang nodig vind ik. met het oog op oke ik weet een beetje wat er anders moet, maar hoe pas ik het toe.  ik heb besloten om daarvoor eerst wat steviger in mijn schoenen te willen staan. ook omdat ik nu te beïnvloedt baar ben. ojee meen je dat echt moet je nu nog tot februari wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je @Frank86, zo zie ik het echt niet hoor, we geven en krijgen hier allemaal steun. wat ik hier de laatste tijd heb gekregen is niet te beschrijven. ik vind hier meer dan in therapie. niet dat ik daar niks aan gehad, maar daar ligt minder gevoel in. jullie voelen voor mij echt als een vriendenclub. en dat heb ik en ik denk wij allemaal nodig om nog een beetje normaal te kunnen functioneren. wanneer ik dit forum niet had gevonden was ik yegen de muren omhoog gevlogen vrees ik. ook al is hier niemand echt tastbaar (soms helaas). vaak ook beter. jullie zijn mij allemaal goud waard in deze rottijd. ik schrijf mijn eigen gedachten op van dit moment. over een aantal weken kan ik er wel weer anders in staan. maar ik hoop dat iedereen wer wat uit kan halen. net zoals ik ook overal wel wat uithaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Bellie:

Het is niet gepast omdat er ook een forum 'alcohol de baas ' is,  maar we zouden het bijna op een zuipen moeten zetten met elkaar in een kroeg. Het leven vieren en de pokkezooi even achter ons laten en ons te pletter lachen met elkaar.  In een corona vrije wereld uiteraard. Want op 1,5 meter afstand kunnen we elkaar geen hugs en high fives geven;)

Ook ik had nooit af kunnen bouwen zonder jullie, dan zou ik allang gestopt zijn. En had ik gedacht, dan mijn auto maar weg. Mensen die hetzelfde traject doorgaan begrijpen de ups en downs beter dan wie ook. Ik lees alles en haal daar het eea uit, plaats zelf iets. Kreeg meteen al een beter advies dan van mijn huisarts. Die wilde dat ik  2,5 mg ging afbouwen, advies van Bellie was 1 mg. Dat scheelt nogal wat. Heb trouwens al paar weken een hele vieze zoute smaak in mijn mond,  komt dat bekend voor, mijn eet gewoonte is niet veranderd. Proef ook minder, alles smaakt hetzelfde.....zout

Virtuele knuffel van mij voor iedereen . :rolleyes::rose:

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...