Spring naar bijdragen

Onze huiskamer, 16 augustus 2020

Cyclad58

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Greta:

Goede morgen,

Goed om te horen dat het goed gaat met de afbouw. Hier ook warm en benauwd. Vannacht heb ik geen oog dicht gedaan. Tegen 6 uur beetje ingedut maar slechts één uur. Ik kan eigenlijk door dit slechte slapen niet meer normaal functioneren . Heeft iemand een tip. Wil niet meer aan de benzo's omdat ik daar wel heel ziek door was maar niet slapen is ook verschrikkelijk. Pfff zie het niet meer zo zitten.

Het wordt vanzelf koeler, dan gaat het slapen vast ook weer beter. Je bent zo op de goede weg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Dikkie:

goedemorgen allemaal, kan nig net haha 5 voor 12. heb redelijk geslapen. het is hier nu 32 graden. staat soms een briesje.

@Cyclad58, goed bezig hoop dat het nu doorzet met de slaap. en met deze warmte slaapt iedereen slechter.

heb je nog meer klachten nu na de afbouw van de lorezepam.

en wat is er met je voet? een ontstoken teen. mijn pedicure medische vertelde me met een ontstoken teen de ontsteking goed uitspoelen met water. minstens 2maal daags. en dan of honingzalf erop of druppelen met sterilon. en dan een pedicure opzoeken die de oorzaak weg kan halen. echt het werkt. 

Ik bouw nu 5 mg Diazepam af. Ik kan niet zeggen dat ik er specifieke klachten van heb, afkloppen maar! 

Bedankt voor de tip! We hebben vorige week gezwommen in  de rivier, waarschijnlijk de voeten niet goed genoeg afgedroogd. Er zat een  kloofje tussen 2 tenen en dat is denk ik wat gaan ontsteken. Vandaag gaat het alweer wat beter. We hebben, ondanks de hitte (ook hier 30 graden) 25 kilometer gefietst en een terrasje gepakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Cyclad58:

Ik bouw nu 5 mg Diazepam af. Ik kan niet zeggen dat ik er specifieke klachten van heb, afkloppen maar! 

Bedankt voor de tip! We hebben vorige week gezwommen in  de rivier, waarschijnlijk de voeten niet goed genoeg afgedroogd. Er zat een  kloofje tussen 2 tenen en dat is denk ik wat gaan ontsteken. Vandaag gaat het alweer wat beter. We hebben, ondanks de hitte (ook hier 30 graden) 25 kilometer gefietst en een terrasje gepakt. 

pfff hoe durf je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cyclad58:

Onweer? Wat is dat? Het was hier in Het groene hart van Nederland tot 5 uur 30 graden, nu gezakt naar 27. Er begint een bries op te steken en zowaar, het koelt af. Het is alleen nog steeds kurkdroog. Gisteren een buitje gehad van 10 minuten , stelde niets voor. 

wij hebben gisteren best veel water gehad maar vandaag 3 minutenmeer niet. hier ook 27 graden met soms een briesje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Bellie:

Nou voor de regen-wensen-mensen: het gaat hier nu echt los.  Het stormt ook als een gek hier

Hoop niet dat je een kelder hebt die volloopt. Het is hier nu lekker fris. Alles tegen elkaar open, gaat de warmte ook uit huis. De hittegolf is voorbij, het was afzien.

bewerkt door Rixie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...