Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Sophie84

Mijn naam is Sophie

Aanbevolen berichten

Ben eraf gebleven gisteren! Vannacht te pletter gezweet. Niet alleen van warmte maar is volgens mij ook afkicken. Voelde me heel goed toen ik wakker werd. Trots dat het gelukt is. Daar hou ik me aan vast.

Heb het alleen vandaag alweer behoorlijk moeilijk. Ergens was het gewoon dom om voor dit weekend te stoppen ivm feestjea. Maar na dit weekend begint m'jn PMS waar ik veel last van heb en dat is een enorme trigger die ik voor wilde zijn en al een paar dagen onderweg zijn met stoppen. Ik bekijk het nu niet eens meer per dag maar zelfs per uur.....en ik blijf zoveel mogelijk aan vannacht denken hoe trots ik was. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yes Sophie, goed gedaan joh. En niks dom om voor dit weekend te stoppen ivm feestjes, er zal altijd wel wat zijn waardoor je het uit zou willen stellen. En met dit weer een kater is ook geen pretje toch? Zet m op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Juist heel goed om voor een feestje te stoppen. Als je dat lukt dan kan je al vast trots zijn.

Als je gaat zitten wachten op het "goede moment" dat was gisteren :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

en door!!! :rose: 

Goed bezig , niet doen hoor , dat verhaal wat je jezelf nu weer wijsmaakt dat het niet het goede moment zou zijn . Ik zal je een geheim verklappen,  dat is het altijd !  Je verslaving houd je verslaafd en maakt je wijs dat het nu nog niet kan etcetera etcetera .  Sophie 2.0 weet wel beter !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...