Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 6-7-2020


Rixie1

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, goed geslapen? Ik slaap goed maar ga het afbouwen voelen, vooral s morgens.

Nu 2 mg diazepam aan het afbouwen van de 10 mg die ik 48 jaar slikte. Beetje suis in mijn hoofd en wat misselijk. Ik kan het wel handelen maar ben niet fit. Heb geen last van zenuwen ofzo, maar ik weet niet goed hoe te omschrijven. Niet zoals de tijd dat ik s avonds 10 mg had om te slapen. Toen voelde ik me goed.Beetje grieperig gevoel. 

Ik had ook niet verwacht dat ik zonder klachten zomaar 10 mg af zou kunnen bouwen tot 0. Geen idee ofdat het scheelt dat je zolang als ik diazepam hebt of kort.

Ik ga door, ( moet )weet dat het vanmiddag zakt. Denk ook wel dat ik ga afvallen, geen eetlust.

Fijne dag allemaal, liefs Rixie

bewerkt door Rixie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen!!

Gelukkig goed geslapen maar bloednerveus. Over een uur weer een wortelkanaalbehandeling. 

Ik heb niet eens pijn. Wel gevoelig bij kou. Maar de tandarts zei dat t nodig was. De 2e nu en ik moet nog een 3e. Bah bah bah. Gelukkig 1 gehad. Dan is mn gebit nog een gatenkaas maar de tijdbommen zijn dan gefixt! Zo ver te zien.

70 min geboor en gevijl en ik ben zo moe en overprikkeld dat ik t hels vind. Maar t moet. Doe ik t niet gaat t naar mn kaakbot en dat wil je ook niet... Over een uurtje weg. Brrrr... heel t weekend me kalm gehouden om energie te sparen. 

Maar nu krijg ik de kriebels en griebels... 

Hebben ze de goede kies? Links is foto gemaakt dat ik weet. Maar rechts niet? De assistent zei dat t goed was. Maar ja foto's gemaakt door de ene tandarts en geïnterpreteerd door een ander. Ik heb argwaan. Links is slechter en gevoeliger. Rechts niet. Maar rechts wil ze doen? Zit me niet lekker. Ga t nogmaals vragen... 

Dus wordt vandaag bikkelen en de dagen erna van de terugslag. Overprikkeld brein. Maar t MOET gewoon gebeuren.

Nou ik ga me alvast gereed maken.

Fijne dag aan allen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rixie:

Goedemorgen allemaal, goed geslapen? Ik slaap goed maar ga het afbouwen voelen, vooral s morgens.

Nu 2 mg diazepam aan het afbouwen van de 10 mg die ik 48 jaar slikte. Beetje suis in mijn hoofd en wat misselijk. Ik kan het wel handelen maar ben niet fit. Heb geen last van zenuwen ofzo, maar ik weet niet goed hoe te omschrijven. Niet zoals de tijd dat ik s avonds 10 mg had om te slapen. Toen voelde ik me goed.Beetje grieperig gevoel. 

Ik had ook niet verwacht dat ik zonder klachten zomaar 10 mg af zou kunnen bouwen tot 0. Geen idee ofdat het scheelt dat je zolang als ik diazepam hebt of kort.

Ik ga door, ( moet )weet dat het vanmiddag zakt. Denk ook wel dat ik ga afvallen, geen eetlust.

Fijne dag allemaal, liefs Rixie

Dag mensen nu  nog een halve brozemepam het laatste maar ik word stapel gek kan helemaal niet meer slapen en durf ook niet meer te slappen vreselijk en denk als ik wakker word in een psygose heb ik nooit gehad heb hoor angst  mijnhooft is op hol geslagen kan niks meer ik hou dit niet vol help me alssjeblieft         wilhelmina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Wilhelmina:

Dag mensen nu  nog een halve brozemepam het laatste maar ik word stapel gek kan helemaal niet meer slapen en durf ook niet meer te slappen vreselijk en denk als ik wakker word in een psygose heb ik nooit gehad heb hoor angst  mijnhooft is op hol geslagen kan niks meer ik hou dit niet vol help me alssjeblieft         wilhelmina

O Wilhelmina wat erg. Daar heb je niets aan, maar wat zou ik je graag helpen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het in de loop van de dag afneemt. Heel,  heel veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Wilhelmina:

Dag mensen nu  nog een halve brozemepam het laatste maar ik word stapel gek kan helemaal niet meer slapen en durf ook niet meer te slappen vreselijk en denk als ik wakker word in een psygose heb ik nooit gehad heb hoor angst  mijnhooft is op hol geslagen kan niks meer ik hou dit niet vol help me alssjeblieft         wilhelmina

Ha lieve @Wilhelmina, ook ik zou je graag helpen. Ik kan alleen maar zeggen dat je nu al zover bent met je afbouw. Ben je nu aan je laatste afbouwstap bezig? Bedenk eens dat je er snel vanaf bent nu. Bedenk ook dat je alleen kan herstellen als je van de bromazepam af bent. Je zult zien dat het dan uiteindelijk echt beter wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Wanhopige:

Ik kom niet zo vaak meer hier. Ik heb het heel erg zwaar. Nu 4 mnd vrij van benzo. Yollie

@Wilhelmina. Joh.wat heb ik met jou te doen. Knapt het nog helemaal niets op? Is er geen enkele arts die nu met je mee kan denken? Heel erg veel sterkte. Ik hoop toch zo dat jou lijden wat  wordt verzacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Wanhopige:

Ik kom niet zo vaak meer hier. Ik heb het heel erg zwaar. Nu 4 mnd vrij van benzo. Yollie

 

5 minuten geleden zei Mientje:

@Wilhelmina. Joh.wat heb ik met jou te doen. Knapt het nog helemaal niets op? Is er geen enkele arts die nu met je mee kan denken? Heel erg veel sterkte. Ik hoop toch zo dat jou lijden wat  wordt verzacht.

@Wanhopigeja voor jou geldt hetzelfde, wat heb je het ontzettend zwaar, heb ook jij geen deskundige die mee kan denken? Heel erg veel sterkte. In de hoop dat er gauw een verandering in jou toestand komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...