Rooslove Geplaatst 16 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2020 Goedeavond lieve mensen Ik ben 37 met een chronische angst en paniekstoornis. Ben jaren kluizenaar geweest. Ik slikte af en aan oxazepam. Ik altijd erg tegen antidepressiva ( waarom weet ik niet) na m zo veelste heftige paniekaanval was de engiste optie antidepressiva proberen. Lexapro. Dit heeft mijn leven veranderd paniekaanvallen zijn tot het verleden. Maar nu komt het ik slik nog steeds 40 milligram oxazepam, hier mee stoppen durf ik niet ben heel erg bang dat ik weer paniekaavallen krijg. Ik ben er klaar voor om te stoppen met de oxazepam. Maandag 22 juli stap ik over op diazepam en een week later begin ik met afbouwen. Ik hoop hier veel info te vinden en steun geven en krijgen en tuurlijk me voorruitgang te delen Veel groetjes love Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 18 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2020 @Rooslove Goed dat je stap neemt om de oxazepam af te bouwen. Als tip wil ik je mee geven om de ashton manuel door te lezen deze is op google te vinden in het nederlands. Hier staan veel ins en outs in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden