Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 13 juni 2020


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, hoe is met jullie? Beetje kunnen slapen? 

Mijn nacht was iets aan de korte tijd, ik denk een krappe 6 uur. Ik had het raam vannacht dichtgedaan vanwege toch wel hevige regen en werd vanmorgen verhit wakker, haha. 
Het wordt vandaag sowieso warm en benauwd, dat is niet echt mij weer. 

Helaas heb ik deze week de Temazepam toch vrijwel elke nacht nodig gehad, dus het plannetje om steeds wat te verminderen werkt nog niet. Ik denk dat het toch een afbouwschema wordt via 5 mg Diazepam. Binnenkort maar eens met de huisarts bespreken. Ik heb capsules van Temazepam, die zijn niet deelbaar, dus rechtstreeks de Temazepam afbouwen lijkt me geen optie. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier geen regen. En ook nu een lekker weertje. Ik heb ook vannacht te weinig geslapen maar goed het ging weer. Gisternacht was helemaal een ellende, meer uit dan in bed, en ook gisteren een heel vervelende dag. Vanmorgen in verband met o zo raar " gek in de kop" even naar mijn zus die ook deze depressies kent,(Zit in onze familie) en ook die rare verschijnselen heeft om een kop koffie te drinken, gewoon om even weg te zijn en niet teveel bezig te zijn met die "gekke kop" van mij. Dat helpt echt even, maar ben ik dan weer thuis dan gaat het meteen weer mis, te moe en te raar. Het is en blijft een vervelende en nare ziekte, altijd op je hoede zijn, niet teveel, niet te weinig actief zijn, zelfs van leuke dingen ( dat zijn bij mij mijn knutselhobbij: kaarten maken, schilderen, paintingen) en dan nog op moeten letten, niet te lang want dan ben je straks weer kapot,  nu jullie herkennen dit allemaal. Die herkenning werkt bij mij positief. Ik wil jullie dan ook bedanken voor jullie schrijven. Gelukkig gaat het vandaag weer iets beter dan gisteren zodat ik lekker even iets kan ondernemen. Ook voor het verdere van de dag voor iedereen een positieve middag en avond. Sterkte. Mientje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens je hetzelfde,heb een bank dag vandaag,ruzie gemaakt met mijn man,ben sinds ik op die diazepam zit hopeloos,kan niet eens meer goed lopen,ik weet waar het door kom door de bijverschijselen, maar dit is wel heel waardeloos,fietsen lukt ook niét meer,ik heb wat af gefietst even lekker naar de stad,allemaal weg in de auto lukt nu ook amper,geluid te hard wordt er moedeloos van,moet een dinsdag naar hulp verlening nou zal wel weer hetzelfde praatje worden ,wil taperingstrips af van die troep maakt me gek,nog nooit zo gek geweest 10 mg,maar zo vernietigend elke dag weer jij ook een prettig weekend ,alle goeds toe gewenst face 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei face:

Ik wens je hetzelfde,heb een bank dag vandaag,ruzie gemaakt met mijn man,ben sinds ik op die diazepam zit hopeloos,kan niet eens meer goed lopen,ik weet waar het door kom door de bijverschijselen, maar dit is wel heel waardeloos,fietsen lukt ook niét meer,ik heb wat af gefietst even lekker naar de stad,allemaal weg in de auto lukt nu ook amper,geluid te hard wordt er moedeloos van,moet een dinsdag naar hulp verlening nou zal wel weer hetzelfde praatje worden ,wil taperingstrips af van die troep maakt me gek,nog nooit zo gek geweest 10 mg,maar zo vernietigend elke dag weer jij ook een prettig weekend ,alle goeds toe gewenst face 

Heb hetzelfde Face. Alles gaat zo moeizaam en ben voor elke beweging bang geworden. Moet nog 12,5 mg Dia afbouwen maar durf ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei face:

Ik wens je hetzelfde,heb een bank dag vandaag,ruzie gemaakt met mijn man,ben sinds ik op die diazepam zit hopeloos,kan niet eens meer goed lopen,ik weet waar het door kom door de bijverschijselen, maar dit is wel heel waardeloos,fietsen lukt ook niét meer,ik heb wat af gefietst even lekker naar de stad,allemaal weg in de auto lukt nu ook amper,geluid te hard wordt er moedeloos van,moet een dinsdag naar hulp verlening nou zal wel weer hetzelfde praatje worden ,wil taperingstrips af van die troep maakt me gek,nog nooit zo gek geweest 10 mg,maar zo vernietigend elke dag weer jij ook een prettig weekend ,alle goeds toe gewenst face 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan Face. Wat hebben we allemaal een moeilijke dag vandaag. Face hoe vervelend, ik snap zo goed dat je dan ruzie maakt met je man, ik heb wel geen man, maar word  op zo'n moeilijke dag wel extra snel geïrriteerd en zeg dan vaak dingen waar ik later spijt van heb. Ja en het is gewoon dat je dat bij eigen nog meer doet. O zo begrijpelijk, maar ja daar heb jij niks aan, ik hoop echt dat je man dit begrijpt en je een beetje kan steunen, want het is gewoon zwaar, voor iedereen, die herkenning vind je hier gelukkig.

Cyclac: Ik had geen capsules maar tabletjes temazepam, dus die kun je breken. Ik heb helemaal geen verstand van medicijnen, maar zou dat niet wat voor jou zijn?

Aan Wilhelmina. Moedige vrouw, ik weet niet of jij bijdragen terug leest. Maar ik heb geschreven op jouw bijdrage van 9 juni.

Moed en Groeten voor iedereen. Mientje.

bewerkt door Mientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...