mijnleven Geplaatst 28 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2020 Ik ben aan het afbouwen van de oxazepam. In de ochtend veel paniek maar later op de dag veel last van benauwdheid en veel spanning op mijn middenrif. Is dit bij anderen herkenbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzonder Geplaatst 28 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2020 (bewerkt) @mijnleven heel herkenbaar. Ochtendpaniek komt veel voor. Spanning ook. Probeer regelmatig ontspanningsoefeningen en ademhalingsoefeningen. Er zijn zoveel meer ontwenningsverschijnselen. Hopelijk heb je alleen die 2. Succes met afbouwen. Je bent niet gelijk beter. Onthou dat! Ook niet altijd na afbouw! Yollie. 28 mei 2020 bewerkt door Wanhopige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2020 Ja zeker herken ik het ook mijnleven. Er wordt iedere dag een nieuwe dagdraad gestart in de huiskamer waar je veel van de klachten ziet en ook wat je er soms tegen kan doen waardoor het misschien iets makkelijker voor je wordt. Kom daar eens kijken. Daar worden ook bijna alle berichten geplaatst. Welkom op ons forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden