Mientje Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Dat was dus weer een moeilijke nacht. Gelukkig heb ik mijn iPad en dan vliegen de uren voorbij. Jammer dat het slapen niet ging. Maar goed ik heb wel weer zin in de nieuwe dag. Genoeg leuke dingen te doen. Maar eerst koffie. Daar heb ik elke morgen weer zin in en daar word ik dan wel weer fit van. Voor iedereen zoveel mogelijk een goede en toch ook fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Moghu Mien, Ja logisch dat je niet kan slapen als je je iPad mee neemt. Allemaal extra prikkels, terwijl men juist waarschuwt dat niet te doen. Maar goed. Misschien vanmiddag wat gaan liggen als je moe bent. Ik ga vandaag weer naar buiten. Even wat opruimen en schoon maken. Ben zo benieuwd wat Rutte vandaag weer beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mientje Geplaatst 6 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 47 minuten geleden zei bolletje: Moghu Mien, Ja logisch dat je niet kan slapen als je je iPad mee neemt. Allemaal extra prikkels, terwijl men juist waarschuwt dat niet te doen. Maar goed. Misschien vanmiddag wat gaan liggen als je moe bent. Ik ga vandaag weer naar buiten. Even wat opruimen en schoon maken. Ben zo benieuwd wat Rutte vandaag weer beloofd. Morgen Bolletje. Ik weet drommels goed dat de iPad niet mee moet naar de slaapkamer, maar ik was het wakker liggen zo zat en ik wilde niet wat extra's innemen. Knap hoor jouw positiviteit en lange wandelingen, lekker gezond dat je weer naar buiten gaat. Ik heb door mijn vallen twee keer een heup gebroken, eerst de linker en toen de rechter en de derde operatie is een beetje mis gegaan en daardoor loop ik nu met een rollator. Die noem ik mijn Mercedes, als ik niet te ver ga loop ik hier ook prima mee, lekker elke dag een rondje door de frisse lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 Ik heb ooit gehoord dat het goed werkt als je er even uit gaat maar ja, iedereen doet het op z'n eigen manier. Hahaha Mercedes. Ik kan moeilijk lopen door een herseninfarct. Halfzijdig verlamd geweest, maar dat is weer een heel eind goed gekomen hoor. Heb wel een scootmonster en kan daarmee plankgas door de bocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 (bewerkt) Goedemorgen zonder zorgen. Even wennen aan de huiskamer zonder datum en zonder huiskamer... je leest er dan zo overheen maar ik zag t nog. Is t dan wel een huiskamer? @Mientje zou je er een datum bij willen zetten. Dan is t makkelijker terug te vinden. Voor warhoofden als ik is dat wel zo gemakkelijk;) Nou ik heb goed geslapen en had gister een ontspannen avond ondanks de maagpijn!!! Als je ontspannen bent met redelijk hoofd, dan kun je gewoon liggen met een kruik en yt filmpjes kijken. Mn hoofd deed redelijk normaal. Dan is de maagpijn ook houdbaar. Ik werd wakker en die plek in de maag deed meteen zeer bij ontwaken. Beetje jammer. Dus meteen een nexium genomen. Ontlasting is weer goed. Geen waterdiarree meer gehad. Was denk echt de Gaviscon. Sowieso raar spul, want als t hard wordt is het net plastic. En dat moet dan in je maag komen... Ik was een beetje huiverig voor de nexium, maar gister 2 x na een uur na inname voelde t even goed in de maag. Wat een heerlijkheid. Ik werd er rustig van. Helaas weinig eetlust. Dus nog steeds kleine beetjes. Heb steeds een vol gevoel in de maag. Oprispingen. Pijn op 1 plek alsof t brandt. Beetje hetzelfde als in september 2019 (alleen was ik toen een stuk energieker). Toen de omeprazol nog niet voldoende werkte. Duurde 6 weken. Maar hopelijk zal t nu korter zijn. En nu neem ik geen ontstekingsremmers meer. Oh als ik wist wat t je kon geven aan de maag! Tuig is het. Net als alle medicatie. Echt lieve mensen wees er voorzichtig mee. Ik heb er veel te veel van geslikt. Was veel te onvoorzichtig. Ik slikte naproxen diclofenac en ibuprofen soms door elkaar. Toen ik last kreeg moest ik abrupt stoppen van de dokter. Maar toen de maag weer beterde ging ik toch weer naproxen zetpillen gebruiken. 1 op de dag. Standaard werd op t laatst. Soort houvast. Tijdens pms 3 op een dag, maar dan kreeg ik wel last van de maag dus dat deed ik hooguit 1 dag. Waarschijnlijk heeft dat t weer met de buikgriep de wond opengemaakt. Maar slik nu alleen paracetamol. Nou gister was ondanks de maagklachten een zeer dragelijke dag. Geen breinpijn en rustiger. Oh ik had trek in lekkers maar wist dat ik daarna nog meer last zou krijgen dus hield t maar op een banaan. Ik probeer me maar me gewoon te voeden met kleine beetjes. Dat maakt 1 grote. En alleen gezonde dingen en papaja enzo wat goed is voor de maag. Het is zwaar en ben bang dat t blijvend is. Maar dat dacht in sept ook dat t nooit meer weg ging en heb maanden weer alles kunnen eten. Probeer me daar aan vast te houden. Maar goed dat hoofd is moe en verward. Iedere dag opnieuw word ik verward wakker. Zo stom dat ik dat steeds weer krijg. Ik vergeet veel. Echt kwellend is dat. Ik lijk de controle en overzicht in mn hoofd te verliezen en ik ben van nature een controle freak. Dus zo moeilijk om te zeggen laat gaan. Dan heb je t niet in de hand. Want wie heeft nu echt controle? Niemand! Je kan zo een beroerte krijgen, een ongeluk, een tegenslag, een gemis van dierbare enz enz. Dus beter loslaten en nemen zoals t komt. Maar ach wat is dat toch lastig. 6 mei 2020 bewerkt door Louisa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mientje Geplaatst 6 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 1 uur geleden zei bolletje: Ik heb ooit gehoord dat het goed werkt als je er even uit gaat maar ja, iedereen doet het op z'n eigen manier. Hahaha Mercedes. Ik kan moeilijk lopen door een herseninfarct. Halfzijdig verlamd geweest, maar dat is weer een heel eind goed gekomen hoor. Heb wel een scootmonster en kan daarmee plankgas door de bocht. Joh. Bolletje. Ik krijg steeds meer bewondering voor jou. Halfzijdig verlamd en toch plankgas door de bocht. Heerlijk. Geniet ervan. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mientje Geplaatst 6 mei 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 4 minuten geleden zei Mientje: Joh. Bolletje. Ik krijg steeds meer bewondering voor jou. Halfzijdig verlamd en toch plankgas door de bocht. Heerlijk. Geniet ervan. Louise. Ik heb niet aan één datum gedacht. Fijn dat het vanmorgen toch heel iets rustiger is. Ook vandaag weer veel sterkte. En nu ga ik aan de was. Nog niet veel aan het werk gedaan, alleen maar leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 6 mei 2020 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2020 9 minuten geleden zei Mientje: Louise. Ik heb niet aan één datum gedacht. Fijn dat het vanmorgen toch heel iets rustiger is. Ook vandaag weer veel sterkte. En nu ga ik aan de was. Nog niet veel aan het werk gedaan, alleen maar leuke dingen. Kun je alsnog erbij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden