Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Timberland

'Milestone' Elite Non - Gambling Club

Aanbevolen berichten

Beste Lotgenoten,

Het "gokgedeelte" van het forum is inmiddels al bijna 6 jaar actief met veel leden en verhalen. Nu lijkt het me een mooi idee om een positieve rubriek te maken voor de leden die een geweldige milestone hebben bepaald ofwel meer dan 6 maanden 'gokvrij' zijn. Ben je meer dan 6 maanden gokvrij, maak dan een post en vertel hoe lang je gokvrij bent en wat de belangrijkste tips zijn voor de andere leden, die voor jou gewerkt hebben en wellicht ook andere kunnen helpen.  

Onder 'gokvrij' verstaan we geen enkele vorm van gokken.

Hopelijk wordt het super succesvol en komt iedere naam hier te staan!

TB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yes, het is eindelijk zover en trots dat ik ben! 

Sinds 29 december 2019 ben ik gokvrij en dat bekend vandaag op de dag af 6 maanden. Van de ene kant voelt 6 maanden als een korte tijd, maar het is me vanaf mijn 18e maar 2x gelukt om langer dan 6 maanden gokvrij te zijn en de laatste keer is meer dan 10 jaar geleden na een een intern traject bij een verslavingskliniek. Daarnaast voelt de manier waarop het gelukt is en progressie als persoon als echte pure 'winst' en  beloofd het veel goeds voor de toekomst en geeft een enorme boost in het zelfvertrouwen. Echt zucht heb ik  wonderbaarlijk niet gehad en de korte gokgedachtes hebben weinig invloed gehad op mijn stemming. Alertheid en focus zal altijd blijven in combinatie met nieuwe doelen, maar vandaag is het feest.

Daarom vanaf komende week een week op vakantie om te vieren!

"Milestone Elite Non - gambling Club", wie is de volgende? :D

bewerkt door Timberland

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben nu vier maanden gokvrij. Dus hoop over twee maanden hier ook mijn mijlpaal te kunnen tikken. 

En met mij nog een aantal van het forum. 

Van harte gefeliciteerd. 

Mag het taartje lekker smaken. 

Belangrijk om mijlpaal te vieren. 

Groet Xsanny 

bewerkt door Xsanny

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...