MJ2019 Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Hoi allen, Ik heb jullie hulp nodig. Overal zie ik dat refusal na inname 14 dagen werkzaam is. Maar nergens kan ik de vraag vinden: hoelang kun je beter niet drinken vantevoren? De afgelopen 2 weken heb ik namelijk 1 a 2 flessen wijn per dag gedronken en morgen ga ik beginnen met Refusal. Wie heeft voor mij het verlossende antwoord? Alvast bedankt. Groetjes, MJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Ik denk dat je dit in overleg met je behandelaar/ arts moet doen,dan weet je t zeker,veel succes met stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Durf dit ook niet te zeggen , kan je beter vragen aan de voorschrijver van de medicatie.. ik weet zelf niet meer hoe lang er bij tussen zat ..bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Even in mijn draadje gekeken en ben ongeveer 7 dagen gestart na laatste gebruik alcohol . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Ik na drie dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 april 2020 Rapport Share Geplaatst 21 april 2020 Voor elk mens anders idd. Zou het aan degene vragen die het jou heeft voorgeschreven. Bij mij was het na 2 dagen, toen mocht ik het van de verslavingsarts innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 april 2020 Rapport Share Geplaatst 22 april 2020 Ben je nog gestart vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden