Mariom Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Hallo iedereen, Ik ben Mariom. Ik gebruik nu 10 dagen Lorazepam 2,5 mg om elke avond in slaap te vallen. Omdat ik wat angsten en slaapstoornissen had in verband met het corona virus. Deze nacht had ik niks genomen, maar dan lig ik de ganse nacht wakker. Wat is het beste dat ik nu kan doen? Omdat ik het nog niet lang gebruikt heb, is het mogelijk om plots te stoppen? Ik heb echt bang om afhankelijk te worden... Alvast bedankt voor jullie reacties! Mvg, Mariom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubie Geplaatst 11 april 2020 Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 Hoi Marion. het is niet fijn nu met de Corona heel veel mensen hebben nu last van angst en onrust ik zal als ik jou was deze medicijnen niet slikken het is heel verslavend ik zelf heb 6maanden oxazepam geslikt moest steeds meer nemen elke 3uur begon met halfje 5mg en eindigde op 60mg per dag het kwam door hele nare periode ziekenhuis operaties voor K kreeg paniekaanvallen kwam er niet meer uit huisarts die geen verdere hulp aanvroeg vakantie periode dus geen andere keuze dan dat genomen werdt sterds erger n hel moest opgenomen worden paazafdeling en ben in twee weken afgekickt nou was n hel dat nu ben ik er 3maanden vanaf maar merk nog steeds. Klachten hiervan dus probeer het op n andere manier op te lossen zoek hulp van familie en vrienden en dokter vraag praktijk ondersteuner aan Psycholoog bij je dokter ga niet aan de pammetjes is vergif Groetjes Anja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariom Geplaatst 11 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2020 6 uur geleden zei Dubie: Hoi Marion. het is niet fijn nu met de Corona heel veel mensen hebben nu last van angst en onrust ik zal als ik jou was deze medicijnen niet slikken het is heel verslavend ik zelf heb 6maanden oxazepam geslikt moest steeds meer nemen elke 3uur begon met halfje 5mg en eindigde op 60mg per dag het kwam door hele nare periode ziekenhuis operaties voor K kreeg paniekaanvallen kwam er niet meer uit huisarts die geen verdere hulp aanvroeg vakantie periode dus geen andere keuze dan dat genomen werdt sterds erger n hel moest opgenomen worden paazafdeling en ben in twee weken afgekickt nou was n hel dat nu ben ik er 3maanden vanaf maar merk nog steeds. Klachten hiervan dus probeer het op n andere manier op te lossen zoek hulp van familie en vrienden en dokter vraag praktijk ondersteuner aan Psycholoog bij je dokter ga niet aan de pammetjes is vergif Groetjes Anja Dank je Anja, voor je verhaal. Ik ga maandag naar mijn dokter bellen en alles is goed bespreken. Mvg, mariom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 15 april 2020 Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 Stoppen. Per direct. Je kan beter bang zijn en wakker liggen dan verslaafd raken aan benzooi. Echt meid. Je hebt t niet nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 15 april 2020 Rapport Share Geplaatst 15 april 2020 Idd Mariom stoppen nu je nog kan. Rennen! Weggooien die rommel. Had ik het maar zo snel doorgehad. Het kan super snel gaan, de arts zal het ontkennen. Ik ben bezig met een rechtszaak tegen mijn huisarts die me dit heeft aangedaans volgens haar kon ik het gerust een paar maanden slikken. Ik ben in een regelrechte hel terechtgekomen. En nog steeds ziek van de zooi die ik destijds geslikt heb. Idd je kan beter wakker liggen van de zorgen rondom Corona dan deze rommel slikken. Geloof me; als je een paar nachten wakker ligt, je lichaam gaat dat vanzelf opgeven. Op gegeven moment wordt je moe en stort je vanzelf in en val je wel in slaap. Dus wees niet bang voor niet slapen. Je lichaam gaat dat vanzelf wel oplossen. Ik moet dan echt denken aan een tijd waarin ik vroeger heel erg kapot was van liefdes verdriet. Ik had zo’n acute stress reactie van de breuk dat ik 4 nachten nauwelijks sliep. De 5e nacht storte ik compleet in en kon mijn ogen niet eens meer open houden. Daarna kwam het met mijn slaap in elk geval wel weer goed. wees wel bang voor deze rommel. Hoe lang heb je geslikt? Hoeveel mg per dag? Slik je elke dag? Of wisselend? Als je nog weinig genomen hebt, stop dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden