Spring naar bijdragen

even voorstellen


Mariom

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben Mariom. Ik gebruik nu 10 dagen Lorazepam 2,5 mg om elke avond in slaap te vallen. Omdat ik wat angsten en slaapstoornissen had in verband met het corona virus. Deze nacht had ik niks genomen, maar dan lig ik de ganse nacht wakker. Wat is het beste dat ik nu kan doen? Omdat ik het nog niet lang gebruikt heb, is het mogelijk om plots te stoppen? Ik heb echt bang om afhankelijk te worden...

Alvast bedankt voor jullie reacties! Mvg, Mariom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi  Marion. het is niet fijn  nu met de Corona heel veel mensen hebben nu last van angst en onrust  ik zal als ik jou was deze medicijnen niet slikken het is heel verslavend ik zelf heb 6maanden oxazepam geslikt moest steeds meer nemen elke 3uur  begon met halfje 5mg en eindigde op  60mg per dag  het kwam door hele nare periode  ziekenhuis operaties voor K  kreeg paniekaanvallen  kwam er niet meer uit huisarts die geen verdere hulp aanvroeg vakantie periode  dus geen andere keuze dan dat genomen werdt sterds erger n hel  moest opgenomen worden paazafdeling  en ben in twee weken afgekickt nou was n hel  dat nu ben ik er 3maanden vanaf maar merk nog steeds. Klachten hiervan  dus probeer het op n andere manier op te lossen zoek hulp van familie en vrienden en  dokter vraag  praktijk ondersteuner aan Psycholoog  bij je dokter  ga niet aan de pammetjes is vergif  

Groetjes Anja 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dubie:

Hoi  Marion. het is niet fijn  nu met de Corona heel veel mensen hebben nu last van angst en onrust  ik zal als ik jou was deze medicijnen niet slikken het is heel verslavend ik zelf heb 6maanden oxazepam geslikt moest steeds meer nemen elke 3uur  begon met halfje 5mg en eindigde op  60mg per dag  het kwam door hele nare periode  ziekenhuis operaties voor K  kreeg paniekaanvallen  kwam er niet meer uit huisarts die geen verdere hulp aanvroeg vakantie periode  dus geen andere keuze dan dat genomen werdt sterds erger n hel  moest opgenomen worden paazafdeling  en ben in twee weken afgekickt nou was n hel  dat nu ben ik er 3maanden vanaf maar merk nog steeds. Klachten hiervan  dus probeer het op n andere manier op te lossen zoek hulp van familie en vrienden en  dokter vraag  praktijk ondersteuner aan Psycholoog  bij je dokter  ga niet aan de pammetjes is vergif  

Groetjes Anja 

Dank je Anja, voor je verhaal. Ik ga maandag naar mijn dokter bellen en alles is goed bespreken.

Mvg, mariom 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Mariom stoppen nu je nog kan. Rennen! Weggooien die rommel. Had ik het maar zo snel doorgehad. Het kan super snel gaan, de arts zal het ontkennen. Ik ben bezig met een rechtszaak tegen mijn huisarts die me dit heeft aangedaans volgens haar kon ik het gerust een paar maanden slikken. Ik ben in een regelrechte hel terechtgekomen. En nog steeds ziek van de zooi die ik destijds geslikt heb. Idd je kan beter wakker liggen van de zorgen rondom Corona dan deze rommel slikken. Geloof me; als je een paar nachten wakker ligt, je lichaam gaat dat vanzelf opgeven. Op gegeven moment wordt je moe en stort je vanzelf in en val je wel in slaap. Dus wees niet bang voor niet slapen. Je lichaam gaat dat vanzelf wel oplossen. Ik moet dan echt denken aan een tijd waarin ik vroeger heel erg kapot was van liefdes verdriet. Ik had zo’n acute stress reactie van de breuk dat ik 4 nachten nauwelijks sliep. De 5e nacht storte ik compleet in en kon mijn ogen niet eens meer open houden. Daarna kwam het met mijn slaap in elk geval wel weer goed. 
wees wel bang voor deze rommel. Hoe lang heb je geslikt? Hoeveel mg per dag? Slik je elke dag? Of wisselend? Als je nog weinig genomen hebt, stop dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...