Spring naar bijdragen

Huiskamer 24 maart 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Gaaaaaap. Oh ik ben zo moe nu en de dag moet nog beginnen. Veeeeeeeeel te vroeg wakker. Verder slapen lukte niet... helaas. Toen ik nergens last van had, moest ik mn wekkers zetten en sliep ik zo tot 9 uur 10 uur en had een uur nodig om wakker te worden met koffie. Nu geen koffie meer en word ik standaard vroeg wakker met angst/onrust. 

Maar ik had een zeer rustige avond. Heb zelfs chippies op. De dag was ook te doen. Heel draaglijk. Nu merk ik alleen dat mn pms begint op te spelen... :blink:

Ik denk dat t vandaag weer zwaar wordt. Het lijkt om en om te gaan. Draaglijke dag afgewisseld met zware dag. Geen pijl op te trekken! 

Gister met de psycholoog gebeld. Ik mag haar altijd bellen om te helpen met de angst voor die breinsensaties. Dat gaf wel een fijn gevoel. Deze week belt de arts van Radboud en dan weet ik meer over de opname. Ik ben al aan t hamsteren voor wat ik nodig heb in veelvoud. 

Je kunt merken dat ons bolleke niet meer werkt. Anders was er wel een huiskamer... 

Pfff ik ben zooo moe. Alsof ik nachten niet heb geslapen. 

Kun je overprikkeld raken van benzos? Ik denk daar de laatste dagen aan. Voor de intake was ik heel zeker van mijn zaak. De klachten komen van de benzos. Punt. Nu beginnen opeens twijfels te komen. 

Gister dacht ik aan gevallen dat ik op 5.5 mg zat. Toen ik paniekaanvallen kreeg was ik ook snel overprikkeld. Had nog geen gekke breinsensaties. Maar kon weinig doen dat me overstimuleerde. Tv kijken spelletjes WII console films bezoek telefoneren... Alles was me al gauw teveel. Ik wandelde veel om de paniek en stress te releasen. Anderzijds denk ik wat anders kan mn hoofd zo naar maken? Ik haat die twijfels. Ik denk dat ze komen omdat ik op zie tegen de opname en afbouw! 

Nou weer een heel verhaal. Fijne dag. De lente is begonnen!!! En dat is te merken!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei doorbijter:

@Louisa De overprikkeling kan echt heel goed van de benzos komen. Het is mijn vervelendste klacht. Echt zwaar * af en toe. Vertrouw er maar op dat de overprikkeling echt daar van komt.

En ik hoop dat radboud met goed nieuws komt

Dankje @doorbijter hoop t ook. Het is ook mijn vervelendste klacht. De enge breinsensaties ook. 

En Zo moe hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Louisa:

Dankje @doorbijter hoop t ook. Het is ook mijn vervelendste klacht. De enge breinsensaties ook. 

En Zo moe hoofd.

hallo Louise,ik heb hetzelfde,dat hoofd,die prikkels en of er iemand een band om mijn hoofd trekt,door het oorsuizen gaat mijn andere oor brommen  dat komt door die bijwerking van diazepam oorsuizen,en het lange doorgaan,durf ook niet af te bouwen maar ik moet wel,alles gaat eraan,wazig zien lopen als een dronkaard,snachts te harde geluidsaanvallen daarom is mijn hoofd overbelast,en krijg ik geen rust meer overdag,en tegen de avond ook niet meer,en dan wordt het weer 10 uur hup weer 10 mg er in,wat alleen maar tegen werkt hopeloos,heb me no nooit zoooö kl.......gevoelt,sterkte gewenst

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Louisa, nou ja???  Beetje eenzaam nu maar voor de rest gaat het wel. Ik ben ook bij het alc forum maar heb besloten daar voorlopig niet meer te schrijven omdat het teveel prikkels geeft. Trouwens waar je ook kijkt op internet overal is het corona. De corona komt m'n  neus uit onderhand.

Hier kom ik nog wel hoor maar ook minder. Maar blijf hier natuurlijk wel lezen omdat het minder druk is. 1-2 pagina's. Maar daar zijn het er ooit 6-9 enz, Veel te veel voor me.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...