Spring naar bijdragen

Huiskamer 23 maart 2020


Louisa

Aanbevolen berichten

Gisterochtend was het nog goed. Had een prima ochtend. Was rustig. Geen hoofdklachten. Ik dacht: o yeah het zet door!! 

Niet dus. Ik ging zo als gewoon s middags rusten. Ik had een halfuur geslapen maar wist niet of ik had geslapen, voor mn gevoel niet, maar de klok zei wat anders.

Ik werd beroerd wakker en dacht mn hoofd te voelen, maar nog niet vreselijk. Dat werd t wel later.

Man man man mijn hersens kwamen in een ongekende druk. Misselijk duizelig moe vage pijn... Erger dan ooit. Ik wist niet waar t te zoeken. Ik liep heen en weer met oh oh oh en hoopte dat t wat zou zakken maar dat deed t niet. Dus maar kwart over 5 met dat brein gaan zitten. Pfff wat een hel. Ik wist niet hoe ik moest zitten. Huilen. Het hielp niks. Om 8 uur plat op bed maar de druk bleef. Werd zelfs erger. Dubbele dosis paracetamol maar t hielp niets. Ik dacht echt in de nacht te sterven. Zo beroerd. Ik ben van uitputting in slaap gevallen en werd 4 u wakker. Sliep weer in en nu voel ik me zwaar *. Dat hoofd is niet normaal. 1,5 dag is t weg om vervolgens veel erger terug te komen?

Ik snap t niet. De dag ervoor zo'n goede dag. Helder hoofdmomenten en geen druk. Ik dacht echt dat t weg was. 

Ik heb ook ineens pijn in mn rechterzij. Ik hoop niet dat t blinde darmontsteking wordt... dan kan ik afbouwen letterlijk even op mn buik schrijven. 

Nou dat wordt weer bikkelen. Ik ben kapot. Druk in mn hoofd, maar erger dan ooit. Ik weet niet wat het nu is? Wat er nu gebeurt in mn hersenpan. Het is echt eng!! Alleen dat alles teveel is, dus zwaar overprikkeld. Ben gewoon zo moe. Ik heb ook ME/CVS. Toen ik nog goed was. Maar kon er mee leven. Dat kan ook meespelen in de moeheid?

Ik weet nu dat het ook weg kan gaan. Ik hoop. 

Ik voel nu oververmoeidheid, verwardheid, druk op mn ogen, druk in mn hoofd, angst, derealisatie, heel erg wazig en warrig in mn hoofd. Vergeetachtig. Niet helder. 

Ik ben gelijk van lachen naar huilen. Van zin in dingen naar niks willen. Van positief denken naar negatief. Van rust naar angst. Allemaal door een ongekende druk in mn hoofd! 

Ik ben bang...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Louisaje was voor mij op dit forum. Ik weet niet hoe lang je al door deze hel gaat. Ik zeg het nogmaals. Laat je niet afschepen en vraag om een afbouw schema !!!. Opname gaat voor jou nog lang duren. Hoe lang ga je en kan je dit nog volhouden??? Mens je bent doodziek. Weet je wat mijn man zou doen als dit mij overkwam? Hij zou me rechtstreeks naar het Radboud brengen en tegen de arts zeggen dat ik doodziek ben en dat dit zo niet langer kan!!! Hij zou me daar achter laten of een afbouwschema eisen. Meid ik wil je zo graag helpen maar jij en je man zullen dit zelf moeten doen. Ik heb geen flauw idee of je door de coronacrisis nog opgenomen kan worden. Dus wees niet bang!!! EIS EIS EIS een afbouwschema en begin er gewoon aan. Anders blijf je nog heel lang in deze hel en ik geloof niet dat je dat WIL !!!

bewerkt door Yollie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yollie:

@Louisaje was voor mij op dit forum. Ik weet niet hoe lang je al door deze hel gaat. Ik zeg het nogmaals. Laat je niet afschepen en vraag om een afbouw schema !!!. Opname gaat voor jou nog lang duren. Hoe lang ga je en kan je dit nog volhouden??? Mens je bent doodziek. Weet je wat mijn man zou doen als dit mij overkwam? Hij zou me rechtstreeks naar het Radboud brengen en tegen de arts zeggen dat ik doodziek ben en dat dit zo niet langer kan!!! Hij zou me daar achter laten of een afbouwschema eisen. Meid ik wil je zo graag helpen maar jij en je man zullen dit zelf moeten doen. Ik heb geen flauw idee of je door de coronacrisis nog opgenomen kan worden. Dus wees niet bang!!! EIS EIS EIS een afbouwschema en begin er gewoon aan. Anders blijf je nog heel lang in deze hel en ik geloof niet dat je dat WIL !!!

Hallo @Yollie, ik begrijp je frustratie.. Het is zo dat @Louisa er op dit moment niet veel aan heeft om de afbouw in eigen hand te nemen.

Het zou nog meer stress en symptomen opleveren als dat ze nu al heeft voor de opname. Ook wordt je er tijdens het afbouwen meestal niet beter op. Louis heeft een hoge dosering. Het zal daarom een wat langer traject worden, maar ook dat zal uiteindelijk goed komen.

Heel veel succes verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Robbin:

Hallo @Yollie, ik begrijp je frustratie.. Het is zo dat @Louisa er op dit moment niet veel aan heeft om de afbouw in eigen hand te nemen.

Het zou nog meer stress en symptomen opleveren als dat ze nu al heeft voor de opname. Ook wordt je er tijdens het afbouwen meestal niet beter op. Louis heeft een hoge dosering. Het zal daarom een wat langer traject worden, maar ook dat zal uiteindelijk goed komen.

Heel veel succes verder.

@Robbin. Ok ik laat het maar hierbij zitten. Ik had dit echt niet volgehouden zo. Ik had zelf anders gehandeld.  Maar ze is misschien sterker dan ik denk. Jij ook succes en voor iedereen hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Yollie:

@Louisaje was voor mij op dit forum. Ik weet niet hoe lang je al door deze hel gaat. Ik zeg het nogmaals. Laat je niet afschepen en vraag om een afbouw schema !!!. Opname gaat voor jou nog lang duren. Hoe lang ga je en kan je dit nog volhouden??? Mens je bent doodziek. Weet je wat mijn man zou doen als dit mij overkwam? Hij zou me rechtstreeks naar het Radboud brengen en tegen de arts zeggen dat ik doodziek ben en dat dit zo niet langer kan!!! Hij zou me daar achter laten of een afbouwschema eisen. Meid ik wil je zo graag helpen maar jij en je man zullen dit zelf moeten doen. Ik heb geen flauw idee of je door de coronacrisis nog opgenomen kan worden. Dus wees niet bang!!! EIS EIS EIS een afbouwschema en begin er gewoon aan. Anders blijf je nog heel lang in deze hel en ik geloof niet dat je dat WIL !!!

December 2018 kreeg ik paniekaanvallen na 1.5 jaar hoge stress te hebben gehad. Juni 2019 kreeg ik hoofdaanvallen. Toen zat ik al op de 13.5 mg. Maar het was lang niet zo erg als dat het nu is. Het is denk echt erg geworden 2 tot 4 maanden geleden en pas nu neemt het ondraaglijke vormen aan eerlijk gezegd. Maar niet elk moment. Gisteravond goede avond. 

Arts van Radboud belt me deze week. De komende 10 dagen ga ik sws niet afbouwen. Mn pms begint nu. Dat is geen goede tijd, want dan weet je niet meer wat wat. Daarbij ben ik dan heel labiel.

De arts heeft opname beloofd dus ik vertrouw er op dat t goed komt. Zo niet dan kan ik vragen om begeleiding thuis.

Afbouwen wil me niet direct beter maken Yollie. Ik denk zelfs dat het dan nog zwaarder wordt! Dus liever onder supervisie van artsen. 

Wat Robbin zegt zegt mn man ook. Ik zei dat er hier een aantal zeiden ga afbouwen maar hij staat er niet achter. En hij ziet mijn lijden met zn neus erboven op. 

Ik snap dat je t beste met me voor hebt, maar de intake heeft zoveel gevergd dat ik nu even de stress van afbouwen niet aankan. Het heeft me heel erg overprikkeld gemaakt en ik merk dat mn hoofd rustiger wordt en moe... 

Er is geen snelle kant en klaar oplossing nu. 

Ik hou t vol tot mn hart stopt met tikken. Dank je voor je betrokkenheid!!! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Louisa:

December 2018 kreeg ik paniekaanvallen na 1.5 jaar hoge stress te hebben gehad. Juni 2019 kreeg ik hoofdaanvallen. Toen zat ik al op de 13.5 mg. Maar het was lang niet zo erg als dat het nu is. Het is denk echt erg geworden 2 tot 4 maanden geleden en pas nu neemt het ondraaglijke vormen aan eerlijk gezegd. Maar niet elk moment. Gisteravond goede avond. 

Arts van Radboud belt me deze week. De komende 10 dagen ga ik sws niet afbouwen. Mn pms begint nu. Dat is geen goede tijd, want dan weet je niet meer wat wat. Daarbij ben ik dan heel labiel.

De arts heeft opname beloofd dus ik vertrouw er op dat t goed komt. Zo niet dan kan ik vragen om begeleiding thuis.

Afbouwen wil me niet direct beter maken Yollie. Ik denk zelfs dat het dan nog zwaarder wordt! Dus liever onder supervisie van artsen. 

Wat Robbin zegt zegt mn man ook. Ik zei dat er hier een aantal zeiden ga afbouwen maar hij staat er niet achter. En hij ziet mijn lijden met zn neus erboven op. 

Ik snap dat je t beste met me voor hebt, maar de intake heeft zoveel gevergd dat ik nu even de stress van afbouwen niet aankan. Het heeft me heel erg overprikkeld gemaakt en ik merk dat mn hoofd rustiger wordt en moe... 

Er is geen snelle kant en klaar oplossing nu. 

Ik hou t vol tot mn hart stopt met tikken. Dank je voor je betrokkenheid!!! 

 

@Louisa ok ik hoop het beste voor je. Succes meid. Ook jij komt er vanaf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...