Spring naar bijdragen

gek van de wind


face

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik wil even zeggen dat ik gek wordt van de wind,heb tinnitus en 10 mg diazepam dat is in één keer omgezet van een jaar lang lorezepam ,heb in 3 weken 23 mg afgebouwd,dat is voor mij te snel gegaan door die tinnitus, nu zit ik thuis 1x in de week komt et iemand van een iht team,heb ik niks aan,ik weet zeker dat het vele oorsuizen,heel de nacht,mij overdag helemaal gek maakt,ik boor alles verkeerd,is hypercauses geworden,gisteren was een ramp,volgende week gaan we samen met mijn familie beslissen hoe ik dit moet gaan doen dat afbouwen ben als de dood voor die paniekaanvallen en hyperventilatie, hoor nu heel de dag knall en en ben helemaal overprikkeld,nu gaat het weer waaien allemaal bijwerkingen van die rottroep,ik weet mij geen raad meer.ben helemaal niet stabiel en die psychiater maar zieken over antidepressiva, dat wil ik helemaal niet,die troep,niks geen pillen meer,alleen maar ellende,wil acupunctuur en andere manieren,maar ik kan niks angst ,zit op de bank,geef soms de  vogels eten en haal de krant,voor de rest overleef ik,meer is het niet,met constant geruis,gesis en duizeligheid,ik weet het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei face:

hallo allemaal,

ik wil even zeggen dat ik gek wordt van de wind,heb tinnitus en 10 mg diazepam dat is in één keer omgezet van een jaar lang lorezepam ,heb in 3 weken 23 mg afgebouwd,dat is voor mij te snel gegaan door die tinnitus, nu zit ik thuis 1x in de week komt et iemand van een iht team,heb ik niks aan,ik weet zeker dat het vele oorsuizen,heel de nacht,mij overdag helemaal gek maakt,ik boor alles verkeerd,is hypercauses geworden,gisteren was een ramp,volgende week gaan we samen met mijn familie beslissen hoe ik dit moet gaan doen dat afbouwen ben als de dood voor die paniekaanvallen en hyperventilatie, hoor nu heel de dag knall en en ben helemaal overprikkeld,nu gaat het weer waaien allemaal bijwerkingen van die rottroep,ik weet mij geen raad meer.ben helemaal niet stabiel en die psychiater maar zieken over antidepressiva, dat wil ik helemaal niet,die troep,niks geen pillen meer,alleen maar ellende,wil acupunctuur en andere manieren,maar ik kan niks angst ,zit op de bank,geef soms de  vogels eten en haal de krant,voor de rest overleef ik,meer is het niet,met constant geruis,gesis en duizeligheid,ik weet het niet meer.

Ik ken t overleven Face. Helaas. 

Hoe ziet jouw dag eruit? Wat doe je op de bank. Hoe laat sta je op. Hoe laat ga je naar bed. Doe je oefeningen? Kom je nog buiten?

Ik had gister een goede dag en ben dan rustig. Ik merk dus echt dat de angst door die enge breinsensaties komt en niet weten wat het is en hoe je er mee kan dealen en bang dat t nooit weg gaat. En het is gewoon zwaar!

Ik heb geen tips. Alleen geen AD nemen en sterkte. Wisten we maar van te voren wat voor troep we tot ons namen. Ik houd moed dat ik veel lees over stoppers van benzos die weer leefden! Hopelijk is dat ook voor jou en mij op een dag! 

Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het hier al wel eerder geschreven: kom letterlijk in beweging.
Ga lopen, fietsen af wat dan ook. Kom in ieder geval van die bank af.

Ik heb zelf ook hyperacusis gehad, last van de wind en verkeersgeluiden, et cetera.
Toch stap ik dan op de fiets. Het is nu al wekenlang helemaal weg.

Mijn tinnitus gaat op en neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roberto je hebt gelijk. Van de bank af komen ondanks alles en de angst als je vriend meenemen. Je gaat er niet dood aan. Niks buiten is veranderd. Alleen die stomme corona. Gewoon afstand houden. Maar dat moet je niet ervan houden naar buiten te gaan. CGT heeft me erg gehouden om van de angst af te komen. Liggen en zitten wachten gaat je niet helpen. Afbouwen en je leven weer oppakken. Ik heb misschien makkelijk praten maar zo ben ik van de benzo af gekomen na 5jr. Ik wil dat voor iedereen hier. Nog 5 daagjes ad en dan ben ik van de rotzooi af. Nog de naweeën accepteren. Goeie start van de week wens ik iedereen toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...