Yollie Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 (bewerkt) Wie o wie. Iedereen heeft verschillende klachten van benzo. Kom ik ooit van dat getril in mijn borstkas af en ga ik weer normaal slapen. Ik ben al van benzo af. Nog 2 wk ad. Ik weet dat slecht slapen van de benzo komt maar ik weet niet waar dat getril vandaan komt. Wie heeft dit ook gehad? Trilling is ongeveer 2 mnd geleden begonnen. Benzo en ad slikte ik al 4 jr. Psyhiater zegt doodleuk niet op letten. Maar het is irritant. 14 maart 2020 bewerkt door Yollie Niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELL Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 Ik heb ook heel veel getrild nadat ik zomaar gestopt was met Zolpidem. Met een rustige afbouw nooit meer getrild. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 14 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 @Yollie Dat inwendig trillen heb ik ook gehad, is bij mij helemaal weg. Slecht slapen daar heb ik geen ervaring mee of gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 14 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 5 uur geleden zei ELL: Ik heb ook heel veel getrild nadat ik zomaar gestopt was met Zolpidem. Met een rustige afbouw nooit meer getrild. @dank je Ell. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 14 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2020 6 uur geleden zei Deligaf1: @Yollie Dat inwendig trillen heb ik ook gehad, is bij mij helemaal weg. Slecht slapen daar heb ik geen ervaring mee of gehad. @Deligaf1ok bedankt. Dan weet ik dat het weggaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden