Ometon Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Vandaag 4 uur wakker met waanzinnige onrust spanning depressie voel mij uitgeput trek dit niet er moet een verandering komen Wacht nog op weegschaal maar als elke dag er zo uit ziet snap ik niet hoe ik dat een jaar kan volhouden Mijn vriendin trekt het ook niet meer en dreigt weg te gaan Wat een ellende Weet niet waar al deze symptomen vandaan komen paradoxale reacties op klonazepam of na 4 maanden al ontwenning verschijnselen ? Weet niet meer hoe ik verder moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 15 minuten geleden zei Ometon: Vandaag 4 uur wakker met waanzinnige onrust spanning depressie voel mij uitgeput trek dit niet er moet een verandering komen Wacht nog op weegschaal maar als elke dag er zo uit ziet snap ik niet hoe ik dat een jaar kan volhouden Mijn vriendin trekt het ook niet meer en dreigt weg te gaan Wat een ellende Weet niet waar al deze symptomen vandaan komen paradoxale reacties op klonazepam of na 4 maanden al ontwenning verschijnselen ? Weet niet meer hoe ik verder moet @Ometon Potverdorie. Is je vriendin niet begripvol. Ik ben nog niet afgebouwd. Ik heb 2 u geslapen maar nog erger vind ik de drilboor in mijn lichaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 @Ometon hoe lang ben je nu van de medicatie af? En wat slikte je? Het kan kloppen dat het erger wordt. Bij mij was het de eerste 6 a 8 maanden een regelrechte ramp. Vind het erg om te horen dat je partner zo weinig begrip heeft. Je bent nu heel erg ziek door de medicatie en het afbouwen. Ik begrijp die partners gewoon niet. (Hadden ze ook zo gedaan als we een andere ernstige ziekte hadden?) je bent helaas niet de enige die dit ervaart met zijn partner. Zelf lig ik al tijden in een vechtscheiding. Hij begreep het ook niet, maar ik ben er wel achter gekomen dat dit dus niet mijn partner is. Het is alleen heel naar dat ik er zo achter moest komen. Veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Beste @Ometon, ik denk dat je om te beginnen niet meer iedere dag een nieuw draadje met hetzelfde probleem moet beginnen. Schrijf op een eigen draadje onder Wie is wie en/of deel in de huiskamer van vandaag. Misschien geeft dat al ietsje meer rust in je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ometon Geplaatst 24 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2020 Hi Annie 87 Ik ben nog niet van de medicatie af moet nog beginnen met afbouwen Zit op weegschaal te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden