Spring naar bijdragen

Symptomen worden erger weet niet wat te doen


Ometon

Aanbevolen berichten

Vandaag 4 uur wakker met waanzinnige onrust spanning depressie  voel mij uitgeput trek dit niet er moet een verandering komen 

Wacht nog op weegschaal maar als elke dag er zo uit ziet snap ik niet hoe ik dat een jaar  kan  volhouden 

Mijn vriendin trekt het ook niet meer en dreigt weg te gaan 

Wat een ellende 

Weet niet waar al deze symptomen vandaan komen paradoxale reacties op klonazepam  of na 4 maanden al ontwenning verschijnselen ? 

Weet niet meer hoe ik verder moet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Ometon:

Vandaag 4 uur wakker met waanzinnige onrust spanning depressie  voel mij uitgeput trek dit niet er moet een verandering komen 

Wacht nog op weegschaal maar als elke dag er zo uit ziet snap ik niet hoe ik dat een jaar  kan  volhouden 

Mijn vriendin trekt het ook niet meer en dreigt weg te gaan 

Wat een ellende 

Weet niet waar al deze symptomen vandaan komen paradoxale reacties op klonazepam  of na 4 maanden al ontwenning verschijnselen ? 

Weet niet meer hoe ik verder moet 

@Ometon Potverdorie. Is je vriendin niet begripvol. Ik ben nog niet afgebouwd. Ik heb 2 u geslapen maar nog erger vind ik de drilboor in mijn lichaam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ometon hoe lang ben je nu van de medicatie af? En wat slikte je? Het kan kloppen dat het erger wordt. Bij mij was het de eerste 6 a 8 maanden een regelrechte ramp. Vind het erg om te horen dat je partner zo weinig begrip heeft. Je bent nu heel erg ziek door de medicatie en het afbouwen. Ik begrijp die partners gewoon niet. (Hadden ze ook zo gedaan als we een andere ernstige ziekte hadden?) je bent helaas niet de enige die dit ervaart met zijn partner. Zelf lig ik al tijden in een vechtscheiding. Hij begreep het ook niet, maar ik ben er wel achter gekomen dat dit dus niet mijn partner is. Het is alleen heel naar dat ik er zo achter moest komen. Veel sterkte 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...