bolletje Geplaatst 1 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2020 (bewerkt) Wie kan zich het nieuwe jaar nog herinneren? O goeie morgen trouwens. Nu zitten we al weer in februari, wat gaat het toch vlug allemaal. Een maand dichter bij algeheel herstel. We zijn zo goed bezig hé? Ja en voor je het weet zitten we al weer in december. Wat ga ik vandaag doen. Beetje poetsen, alvast eten klaar zetten, en dan....... ja de schuur in verder aan m'n lange tafel waar ik dadelijk kan spray painten. Yes. Zin in kanjers. 1 februari 2020 bewerkt door bolletje Ikdoeertoe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 1 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2020 2 uur geleden zei bolletje: Wie kan zich het nieuwe jaar nog herinneren? O goeie morgen trouwens. Nu zitten we al weer in februari, wat gaat het toch vlug allemaal. Een maand dichter bij algeheel herstel. We zijn zo goed bezig hé? Ja en voor je het weet zitten we al weer in december. Wat ga ik vandaag doen. Beetje poetsen, alvast eten klaar zetten, en dan....... ja de schuur in verder aan m'n lange tafel waar ik dadelijk kan spray painten. Yes. Zin in kanjers. Heerlijk positief @bolletje goede morgen fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden