Spring naar bijdragen

Verwardheid


Louisa

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Louisa:

Wie kent de ervaring dat je je steeds zo in de war voelt in je hoofd? 

Hai Louisa, ik herken dat wel, ik heb het niet constant maar wel regelmatig, zo ook vandaag. 
Ik vergeet veel, kom niet op woorden, maak schrijffouten, eng gevoel in mijn hoofd alsof ik stomdronken ben. 
Vandaag een k**** dag, emotioneel, alles is/voelt zwaar en naar vooral in mijn hoofd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Vallenenopstaan1:

Hai Louisa, ik herken dat wel, ik heb het niet constant maar wel regelmatig, zo ook vandaag. 
Ik vergeet veel, kom niet op woorden, maak schrijffouten, eng gevoel in mijn hoofd alsof ik stomdronken ben. 
Vandaag een k**** dag, emotioneel, alles is/voelt zwaar en naar vooral in mijn hoofd. 

Wat slik je nu nog? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-1-2020 om 12:28 zei Vallenenopstaan1:

Hai Louisa, ik herken dat wel, ik heb het niet constant maar wel regelmatig, zo ook vandaag. 
Ik vergeet veel, kom niet op woorden, maak schrijffouten, eng gevoel in mijn hoofd alsof ik stomdronken ben. 
Vandaag een k**** dag, emotioneel, alles is/voelt zwaar en naar vooral in mijn hoofd. 

Ik heb vandaag ook echt een muk dag en zwaar wisselende stemmingen pffft. Vallen opstaan toepasselijke naam liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Lynn86:

Ik heb vandaag ook echt een muk dag en zwaar wisselende stemmingen pffft. Vallen opstaan toepasselijke naam liefs

Hier gaan de dagen ook slecht. Dat hoofd is vreselijk. Zo moe in die hersenen. Kunnen niks meer verwerken. Nu ook pms

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...