Louisa Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 Wie kent de ervaring dat je je steeds zo in de war voelt in je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 2 uur geleden zei Louisa: Wie kent de ervaring dat je je steeds zo in de war voelt in je hoofd? Hai Louisa, ik herken dat wel, ik heb het niet constant maar wel regelmatig, zo ook vandaag. Ik vergeet veel, kom niet op woorden, maak schrijffouten, eng gevoel in mijn hoofd alsof ik stomdronken ben. Vandaag een k**** dag, emotioneel, alles is/voelt zwaar en naar vooral in mijn hoofd. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 29 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 6 minuten geleden zei Vallenenopstaan1: Hai Louisa, ik herken dat wel, ik heb het niet constant maar wel regelmatig, zo ook vandaag. Ik vergeet veel, kom niet op woorden, maak schrijffouten, eng gevoel in mijn hoofd alsof ik stomdronken ben. Vandaag een k**** dag, emotioneel, alles is/voelt zwaar en naar vooral in mijn hoofd. Wat slik je nu nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 29 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2020 9 minuten geleden zei Louisa: Wat slik je nu nog? Diazepam, afgelopen vrijdag een mg er weer vanaf, zaterdag voelde ik me redelijk oké, zondag ging het al zachtjesaan minder worden. En ik slik een beta blokker, ivm hart en te hoge bloeddruk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 1 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2020 Op 29-1-2020 om 12:28 zei Vallenenopstaan1: Hai Louisa, ik herken dat wel, ik heb het niet constant maar wel regelmatig, zo ook vandaag. Ik vergeet veel, kom niet op woorden, maak schrijffouten, eng gevoel in mijn hoofd alsof ik stomdronken ben. Vandaag een k**** dag, emotioneel, alles is/voelt zwaar en naar vooral in mijn hoofd. Ik heb vandaag ook echt een muk dag en zwaar wisselende stemmingen pffft. Vallen opstaan toepasselijke naam liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 1 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2020 2 uur geleden zei Roeltje31: @Louisa ik ben ook steeds zo raar in mijn hoofd. Naar gevoel. En heel misselijk. Maar kan ook zijn dat is beetje grieperig ben. Weet het niet Hoe voelt dat rare hoofd? Ik heb geheugenverlies van hier tot Tokio. En zo moe in het hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 1 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2020 22 minuten geleden zei Lynn86: Ik heb vandaag ook echt een muk dag en zwaar wisselende stemmingen pffft. Vallen opstaan toepasselijke naam liefs Hier gaan de dagen ook slecht. Dat hoofd is vreselijk. Zo moe in die hersenen. Kunnen niks meer verwerken. Nu ook pms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vallenenopstaan1 Geplaatst 1 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2020 1 uur geleden zei Lynn86: Ik heb vandaag ook echt een muk dag en zwaar wisselende stemmingen pffft. Vallen opstaan toepasselijke naam liefs Ik doe met je mee.... Ik vraag me af hoeveel rek ik nog heb. Sterkte de rest van de dag. @Louisa jij ook! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 1 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2020 28 minuten geleden zei Vallenenopstaan1: Ik doe met je mee.... Ik vraag me af hoeveel rek ik nog heb. Sterkte de rest van de dag. @Louisa jij ook! X Dankjewel xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 2 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2020 18 uur geleden zei Vallenenopstaan1: Ik doe met je mee.... Ik vraag me af hoeveel rek ik nog heb. Sterkte de rest van de dag. @Louisa jij ook! X Dat vraag ik mezelf ook af hoe lang ik die hersenen nog aankan... vreselijke sensaties! En zo moe in dat brein Alsof ik wegval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 2 februari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2020 18 uur geleden zei Lynn86: Dankjewel xx Dankje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden