Spring naar bijdragen

Nieuw


Chrissie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,  ik ben nieuw nieuw in deze groep.  Reden dat ik me heb aangemeld is dat ik na lid te zijn geworden van "Ik pas" ( de maand januari niet drinken) graag in contact wel blijven met " lotgenoten" . Ben 2 januari gestopt , en heb erg veel aan het forum , maar dat stopt na 30 dagen.......Wat mij erg motiveert is het elkaar bemoedigen en het delen van ervaringen,  natuurlijk moet ik het zelf doen,  maar het gevoel er niet alleen voor te staan geeft mij absoluut veel steun.  Ik hoop veel aan jullie te hebben,  en er ook voor jullie te kunnen zijn.  Liefs C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Maartje, nog niet concreet,  wel een boek besteld en ik zit op de Facebook pagina : Leven zonder alcohol,  en dus op dit forum.  Het gaat me te ver om het hulpcircuit in te gaan,  ik vind dat ik het zelf moet kunnen op wilskracht en met steun van forums en praten met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Chrissie:

Hoi Maartje, nog niet concreet,  wel een boek besteld en ik zit op de Facebook pagina : Leven zonder alcohol,  en dus op dit forum.  Het gaat me te ver om het hulpcircuit in te gaan,  ik vind dat ik het zelf moet kunnen op wilskracht en met steun van forums en praten met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. 

Dat is gesproken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...