Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Geplaatst 9 januari 2020 Sorry ik kan echt niet meer. Ik word gek van angst
ELL Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Geplaatst 9 januari 2020 @Yollie vreselijk die angst. Lees je de reacties wel die je hier krijgt? EefjeJ reageerde hierop 1
Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Auteur Rapport Geplaatst 9 januari 2020 22 minuten geleden zei ELL: @Yollie vreselijk die angst. Lees je de reacties wel die je hier krijgt? @JA ell maar ik kan er niks mee. Zit allemaal in mijn hoofd denk ik 23 minuten geleden zei ELL: @Yollie vreselijk die angst. Lees je de reacties wel die je hier krijgt?
Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Auteur Rapport Geplaatst 9 januari 2020 Zojuist zei Yollie: @ Ell JA maar ik kan er niks mee. Zit allemaal in mijn hoofd denk ik
ELL Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Geplaatst 9 januari 2020 Hoi @Yollie. We zitten allemaal in min of meer hetzelfde schuitje. Ik zou willen voorstellen dat je 1 topic opent en daar lekker van je afschrijft. Dan wordt het echt gelezen, en is voor iedereen een stuk overzichtelijker. Net als jij hebben we helaas allemaal een extra gevoelig zenuwstelsel. Veel sterkte
Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Auteur Rapport Geplaatst 9 januari 2020 3 minuten geleden zei ELL: Hoi @Yollie. We zitten allemaal in min of meer hetzelfde schuitje. Ik zou willen voorstellen dat je 1 topic opent en daar lekker van je afschrijft. Dan wordt het echt gelezen, en is voor iedereen een stuk overzichtelijker. Net als jij hebben we helaas allemaal een extra gevoelig zenuwstelsel. Veel sterkte Sorry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden