Louisa Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 Ik ben zo moe. Te moe om te zijn om te uiten om te huilen .. Ik voel me zo verrot. Zit in mn pms. Bijna ongesteld. Alhoewel het komt al maanden niet goed meer door. Druppels. Ik heb t zo zwaar. Ik wil dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 18 minuten geleden zei Louisa: Ik ben zo moe. Te moe om te zijn om te uiten om te huilen .. Ik voel me zo verrot. Zit in mn pms. Bijna ongesteld. Alhoewel het komt al maanden niet goed meer door. Druppels. Ik heb t zo zwaar. Ik wil dood. Je hebt het zo moeilijk. Langzaam afbouwen en je komt er doorheen echt. Het voelt afschuwelijk nu, maar geef niet op. Dikke knuffel Louisa reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 11 uur geleden zei Louisa: Ik ben zo moe. Te moe om te zijn om te uiten om te huilen .. Ik voel me zo verrot. Zit in mn pms. Bijna ongesteld. Alhoewel het komt al maanden niet goed meer door. Druppels. Ik heb t zo zwaar. Ik wil dood. @Louisa hou vol. Ik denk elke dag ook zo. Probeer afleiding te zoeken. Ik heb het ook moeilijk Louisa reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 @Louisa waar heb je last van? Wat voor medicatie heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 11 minuten geleden zei Yollie: @Louisa waar heb je last van? Wat voor medicatie heb je? Wat bedoel je? Ik heb elke maand last van PMS. Suïcidale gedachten. Veel pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 3 minuten geleden zei Louisa: Wat bedoel je? Ik heb elke maand last van PMS. Suïcidale gedachten. Veel pijn. Heb je niks voor de pijn. Ik heb ook elke dag suicidale gedachten. Ik heb al een poging achter de rug en veel spijt. Ik had toen 2 weken achter mekaar niet geslapen. In het ziekenhuis bij opname 2 mnd 1 nacht geslapen. En 4 wegloopacties van huis om aandacht te vragen voor mijn angst. Heb achteraf heel veel spijt wat ik iedereen aan doet. De angst is niet uit te houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 9 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 Ik ken het. Nee de pijn komt overal doorheen. Nou op zich ben ik alleen tijdens pms echt suïcidaal. Die hormonen. Daaromheen ben ik wel depri maar niet suïcidaal depri. Echt vreselijk die pms. Ook veel pijn en naproxen helpt een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 7 uur geleden zei Louisa: Ik ken het. Nee de pijn komt overal doorheen. Nou op zich ben ik alleen tijdens pms echt suïcidaal. Die hormonen. Daaromheen ben ik wel depri maar niet suïcidaal depri. Echt vreselijk die pms. Ook veel pijn en naproxen helpt een beetje. @ Sterkte Louisa. Ik moet echt hier doorheen mijn zoon gaat volgend jaar trouwen. Ik moet erbij zijn alleen mijn brein laat me in de steek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden