Louisa Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 Ik kwam dit tegen op de Engelse Facebook groep. Ik heb hier dus ook last van! Steeds tellen. Herhalen van gedachtes, liedjes... gedachtes die terug gaan in mijn verleden. Soms een film of herinnering op een zeer onplesante wijze. Je lijkt gek te worden in het hoofd. Deze dame had het na afbouw benzos. Ik heb het nog op hoge dosis benzos. Da's wel raar. F*cked up head. Maar het zijn earworms. Engelsen hebben overal een naam voor... of hebben wij ook een naam ervoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 9 minuten geleden zei Louisa: Ik kwam dit tegen op de Engelse Facebook groep. Ik heb hier dus ook last van! Steeds tellen. Herhalen van gedachtes, liedjes... gedachtes die terug gaan in mijn verleden. Soms een film of herinnering op een zeer onplesante wijze. Je lijkt gek te worden in het hoofd. Deze dame had het na afbouw benzos. Ik heb het nog op hoge dosis benzos. Da's wel raar. F*cked up head. Maar het zijn earworms. Engelsen hebben overal een naam voor... of hebben wij ook een naam ervoor? @ Louisa daar heb ik ook last van dat tellen en liedjes in mijn hoofd herhalen maar daar ben ik zelf mee begonnen voor afleiding om in slaap te vallen en nu heb ik dat de hele dag. Ik zit pas op de helft met afbouw. Ik heb het moeilijker dan gisteren. Niks lukt me althans dat zijn mijn gedachten. Gisteren had ik nog grootse plannen. Lig nog steeds op bed. Ik durf niks terwijl mijn gezonde verstand zegt dat er niks aan de hand is. Het voelt aan alsof ik ga instorten uit angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 Ik herken deze klachten, in mijn afbouw had ik earworms. Om die reden kon ik oa niet tegen tv of muziek want ik hoorde de hele tijd muziek in mijn hoofd. Ook constant sirenes. Van de sirenes twijfel ik nog steeds of het auditieve hallucinaties waren. Ik hoorde het constant. Om gek van te worden. 5 maanden lang kon ik niet tegen sirenes hierdoor. Het goede nieuws is; het trekt weg! Je wordt niet gek. Het komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden