Jannavanstraalen Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Goedemiddag Allen, Mijn naam is Janna, 64 jaar, getrouwd, 2 kinderen en 4 kleinkinderen. 11 jaar geleden heb ik deze medicatie voorgeschreven gekregen i.v.m. hevige Tinnitus (oorsuizen, pieptoon van 8000Hrz) en Hyperacusis (overgevoelig voor harde geluiden) ik wil er vanaf, het doet nietsmeer en ik wil niet nog meer nemen.....ik ben 2 x gestopt met Antidepressiva en nu 7 maandengestopt met roken......ik hoop hier tips te vinden. Groet, Janna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Briba Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 @Jannavanstraalen Allereerst welkom, er zijn hier meer mensen met soortgelijke klachten, waaronder ikzelf. Hoeveel clonazepam gebruik je nu? Langzaam afbouwen is belangrijk, heb je de Ashton manual al gelezen? Zo niet, dan even daarop zoeken, er is een nederlandse versie. Jannavanstraalen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 2 uur geleden zei Jannavanstraalen: Goedemiddag Allen, Mijn naam is Janna, 64 jaar, getrouwd, 2 kinderen en 4 kleinkinderen. 11 jaar geleden heb ik deze medicatie voorgeschreven gekregen i.v.m. hevige Tinnitus (oorsuizen, pieptoon van 8000Hrz) en Hyperacusis (overgevoelig voor harde geluiden) ik wil er vanaf, het doet nietsmeer en ik wil niet nog meer nemen.....ik ben 2 x gestopt met Antidepressiva en nu 7 maandengestopt met roken......ik hoop hier tips te vinden. Groet, Janna. Dag @Jannavanstraalen, allereerst welkom hier. Goed dat je twee keer gestopt bent met AD, heb je deze nu niet meer? Tips over stoppen/afbouwen Clonazepam kunnen we zeker geven, maar dan moeten we wel weten welke dosering je neemt. Je hebt het lang geslikt, dus afhankelijk van je dosering moet je wel rekening houden met ene lange afbouwtijd. Jannavanstraalen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannavanstraalen Geplaatst 5 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Dank je wel @Cyclad58 Nee, ik heb de afgelopen jaren, 2 x p,d. Cymbalta en 2 x p.d. Fluxamine afgebouwd. nu nog 2 x p.d. Clonazepam 0,5 mg. Om toch nog een beetje te slapen heel soms Oxazepam. maar nu wel elke avond, Melatonine Dual Action 5 mg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannavanstraalen Geplaatst 5 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 @Bibra, dank je wel, Ik slik nu 2 keer p.d. 0,5 mg.....Ashton manual ken ik niet. Ik zal mij er vanavond eens in verdiepen. Groet, Janna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden