Geace Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Vandaag begin ik aan dag 1. Maar drank blijft spoken in mijn hoofd. Hoe overwin ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 Niet Lekker laten spoken. Gewoon wat anders gaan doen. Veel water drinken of thee of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MijnGerrit Geplaatst 31 december 2019 Rapport Share Geplaatst 31 december 2019 7 uur geleden zei Geace: Vandaag begin ik aan dag 1. Maar drank blijft spoken in mijn hoofd. Hoe overwin ik dat? Toen ik uiteindelijk bij poging nummer zoveel wél kon stoppen, was er een groot versschil ten opzichte van de andere pogingen. In plaats van bezig te zijn met hoe ik drank, het denken aan drank, de zucht naar drank kon overwinnen, heb ik de strijd opgegeven. En geaccepteerd dat ik een vervelende periode in zou gaan. Met slecht slapen, ontregeld zijn, niets leuk vinden en nog meer dingen. Ik kon het nooit winnen van drank, dus maar niet meer vechten. Zoiets. Uiteindelijk heeft dat mij geholpen. Zo ben ik er doorheen gekomen. En inderdaad, veel water drinken, thee. Wandelen, douchen, op het forum lezen, alles behalve... Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden