Louisa Geplaatst 27 december 2019 Rapport Share Geplaatst 27 december 2019 Ik ben extreem uitgeput. Kan haast geen adem meer halen. Ik slik 13.25 mg lorazepam, maar doet weinig meer. De angst is heel hoog! Vette derealisaties. Maar uitgeput! Zoveel benzos maar je hebt er weinig aan! Ik word oververmoeid wakker sinds een week heel ernstig en een hoofd dat alles teveel is en gatenkaas. Ondraaglijk kom ik door de dag. Niks lukt meer. Het wordt elke dag erger!!!! ik wacht op opname bij Radboud voor afbouw, maar zo exteeem uitgeput nu dat ik niet weet hoe dat gaat lukken. Echt de laatste week is het extreem. Dit tikken is al teveel. Ik kreeg een griep en daarna ging t hard achteruit met mn energie. Ik kan slapen maar lijkt wel of ik geen goede slaap krijg. Help :'((( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yollie Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 (bewerkt) Op 27-12-2019 om 09:49 zei Louisa: Ik ben extreem uitgeput. Kan haast geen adem meer halen. Ik slik 13.25 mg lorazepam, maar doet weinig meer. De angst is heel hoog! Vette derealisaties. Maar uitgeput! Zoveel benzos maar je hebt er weinig aan! Ik word oververmoeid wakker sinds een week heel ernstig en een hoofd dat alles teveel is en gatenkaas. Ondraaglijk kom ik door de dag. Niks lukt meer. Het wordt elke dag erger!!!! ik wacht op opname bij Radboud voor afbouw, maar zo exteeem uitgeput nu dat ik niet weet hoe dat gaat lukken. Echt de laatste week is het extreem. Dit tikken is al teveel. Ik kreeg een griep en daarna ging t hard achteruit met mn energie. Ik kan slapen maar lijkt wel of ik geen goede slaap krijg. Help :'((( @Louisa als je toch slaap verminder dan de lorazepam? De grote hoeveelheid maakt je moe. 4 januari 2020 bewerkt door Yollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 4 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 Op 27-12-2019 om 09:49 zei Louisa: Ik ben extreem uitgeput. Kan haast geen adem meer halen. Ik slik 13.25 mg lorazepam, maar doet weinig meer. De angst is heel hoog! Vette derealisaties. Maar uitgeput! Zoveel benzos maar je hebt er weinig aan! Ik word oververmoeid wakker sinds een week heel ernstig en een hoofd dat alles teveel is en gatenkaas. Ondraaglijk kom ik door de dag. Niks lukt meer. Het wordt elke dag erger!!!! ik wacht op opname bij Radboud voor afbouw, maar zo exteeem uitgeput nu dat ik niet weet hoe dat gaat lukken. Echt de laatste week is het extreem. Dit tikken is al teveel. Ik kreeg een griep en daarna ging t hard achteruit met mn energie. Ik kan slapen maar lijkt wel of ik geen goede slaap krijg. Help :'((( Oef, dit klinkt wel als heel erg. Het wordt echt tjjd dat je gaat afbouwen, want de tolerantie lijkt keihard te hebben toegeslagen. Of je nu tolerantieklachten hebt of afbouwklachten, ik denk dat dat qua intensiteit niet eens zoveel uitmaakt. Voordeel van afbouwen is dat je naar een doel toewerkt. De slaap is door het gebruik van de Lorazepam inderdaad verre van optimaal, de ontspannende slaapfase wordt niet of minder bereikt. Je maakt dan je uren wel, maar voelt je daarna niet uitgerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Louisa Geplaatst 4 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2020 1 uur geleden zei Cyclad58: Oef, dit klinkt wel als heel erg. Het wordt echt tjjd dat je gaat afbouwen, want de tolerantie lijkt keihard te hebben toegeslagen. Of je nu tolerantieklachten hebt of afbouwklachten, ik denk dat dat qua intensiteit niet eens zoveel uitmaakt. Voordeel van afbouwen is dat je naar een doel toewerkt. De slaap is door het gebruik van de Lorazepam inderdaad verre van optimaal, de ontspannende slaapfase wordt niet of minder bereikt. Je maakt dan je uren wel, maar voelt je daarna niet uitgerust. Ja zo voelt het ook. En ik maak korte nachten. Verrot word je ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden