Spring naar bijdragen

Huiskamer 18-12


Lightspacer

Aanbevolen berichten

Op 21-12-2019 om 19:11 zei Kannietmeer:

Het probleem is dat het voor 1 of 2 dagen wel even kan voorkomen dat je jezelf ophangt. Maar aandacht en zorg doen dat meestal ook. De langetermijn van deze pillen is dus desastreus en dat nemen ze dan even voor het gemakt niet mee in het plaatje.

Ik begrijp je Annie, en ik steun je helemaal:rose:

hoop dat je af en toe toch ook wat tot rust kan komen, tussen de waves door

Thx Liz, 

ja vreselijk. Ik weet dat ik ooit met een andere huisarts ook zoiets had. Ik had een hevige bijwerking op omeprazol. Schimmelinfectie van de keel/slokdarm. Ik zei meteen; ik denk dat het een schimmelinfectie is. Dat kwam omdat ik de dagen ervoor vlekken op mijn tong had gehad. Was onzin volgens hem. Ik stond op de kop van de pijn. In een week 3 x naar de huisarts, hij wilde me niet doorverwijzen naar kno. Op gegeven moment heb ik zelf de kno afdeling gebeld met mijn verhaal en ik mocht direct komen (ik was er al bekend en dacht opeens, ik kan het proberen). Daar schrokken ze zich rot. Zware schimmelinfectie van de slokdarm en keel. Hij zei ook; je huisarts had je door moeten sturen. Daarna ben ik nog weer naar de huisarts gegaan, wat dacht je dat hij zei? Niks natuurlijk. Zat me gewoon stoïcijns aan te staren. Geen sorry, niks. Arrogantie ten top. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...