mevrouwtje54 Geplaatst 12 december 2019 Rapport Share Geplaatst 12 december 2019 Ha @Wilhelmina Dit hoort er ook allemaal bij, ook depressief, probeer het maar over je heen te laten komen en niet te veel over nadenken....kijk naar de dingen die je een beetje afleiding kunnen geven, het is allemaal heel erg lastig we hebben er allemaal last van ...hou vol dit gaat beter worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilhelmina Geplaatst 12 december 2019 Rapport Share Geplaatst 12 december 2019 17 uur geleden zei Wilhelmina: 14 uur geleden zei Wilhelmina: Ik zou nog wel 54 jaar willen zijn best wel jong maar het levengaat snel ik denk dat we in deze wereld een taak hebben we zijn niet hier alleen voor onszelf maar zeker ook om voor andere mensen te zorgen en helpen ik hoop dat iedereen straks goed zullen slapen liefs Wilhelmina ♥️ Hallo mevrouwtje54 ik heb behoorlijk pijn in nek en hoofd nooit zo gehad heb jij dat ook gehad eng gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veertje Geplaatst 23 december 2019 Rapport Share Geplaatst 23 december 2019 @KannietmeerOh haha zie dit nu pas. Ik zit nu op 9.5 mg. Ik bouw echt heel langzaam af. Dat gaat best goed. Ondertussen ben ik tolerant geworden voor Xanax, wat ik 1 x in de week slik. Ik sliep daar altijd geweldig op. Dan werd ik opeens om half zeven ofzo wakker, had ik uren achter elkaar geslapen. Zelfs met slaappillen slik ik maar kort achter elkaar, anderhalf a twee uur, met een beetje mazzel drie uur achter elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden