Spring naar bijdragen

26 11 2019

doorbijter

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen,

Hoe gaat het met iedereen. Zelf ben ik wat minder op het forum. De heftige berichten van een tijdje terug hakten er toch best bij me in. Ik heb even voor mezelf gekozen en een stapje terug gedaan. 

Het gaat overigens best ok. Ben met taperingsstrips begonnen. Ik was redelijk stabiel toen ik daar aan begon en dat ben ik tot op heden nog steeds. Wel moet ik wel oppassen met wat ik doe. Laatst met de hele familie, 13 personen, in t kleine appartement van mn schoonouders was eigenlijk Te druk en gisteren 2x voorstelling op school van de jongens ging ook niet echt super. Drukte is echt dus too much en ik denk dat dat de hele afbouw, en een tijdje daarna, ook wel zal blijven. Ik doe dus eigenlijk niet zoveel. 2x pw de jongens naar school brengen en ophalen. Mee naar voetbalwedstrijd, en nog een paar van die moetjes, zoals afspraak met de verpleegkundige en gezinsbegeleiding is sinds deze week weer opgestart. Maar als ik niks heb, doe ik ook echt niks. Dan pak ik veel rust. Dat heb ik echt nodig. Ben benieuwd hoe t gaat met de drukke dagen. Zaterdag Sint bij t werk van vriendlief en Oja, vrijdag kinderfeestje van de jongste. En dan 5 december sinterklaas en 8 december hier thuis sinterklaas. Gelukkig heb ik bijna alle kadoos al in huis. Daar heb ik dan wel mooi de tijd voor.

Nou, al met al klaag ik niet. Ook al ben ik niet erg belastbaar. Maar dat heb ik goed geaccepteerd. Het is zoals het is voor nu. En elke dag een dag dichterbij 0 benzooi. Vandaag trouwens op 11,2mg

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

Liefs van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @doorbijter goed om te lezen dat het best okay gaat. Je bent gestaag richting de 0 aan het gaan, dat gaat de goede kant op! 
Dat drukke van een familieweekend herken ik, ik had dat begin deze maand ook, die prikkels kunnen best nog te veel zijn. 

Het is de laatste tijd wat minder druk zo lijkt het, ik hoop maar dat dat een goed teken is. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @doorbijter en @Cyclad58,

Even heel kort iets van mij laten horen. Klinkt goed Doorbijter! De 0 lijkt ver weg, maar ik kom zelf van 12 en qua tijd is het me meegevallen, behalve nu het laatste stuk. 

Hier gaat het naar omstandigheden oké. Veel moe, veel spierpijn, wat nu iets beter lijkt te gaan. Ik zit op 3,20 Mg Dia ofzo. Laatste loodjes hier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 ik denk ook echt dat ik nog heel lang last ga houden van overprikkeling en slecht tegen drukte kunnen. Maar dat is dan maar zo. Althans, zo sta ik er nu in. Fijn dat t bij jou ook even wat rustiger is. Stilte voor de drukke feestdagen, haha.

@ELL jij bent er zeker bijna. Kan niet wachten tot ik bij de 3 ben. Het ene moment denk ik, pffffff, nog ruim 11 mg te gaan. En op t andere komen denk ik, ik ben al bijna op de helft. Kom nl van 20 mg. Maar idd, ik ga best aardig tot nu toe. Al weet ik ook dat t venijn waarschijnlijk in de staart zit, haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...