Archie Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 Dus... na 4 jaar clean te zijn geweest, ben ik voorzichtig opnieuw begonnen met drinken. en nu niet zo voorzichtig weer gestopt. Ik heb me op dit forum aangemeld omdat het krijgen van hulp op andere vlakken extreem lastig blijkt. ik heb me aangemeld bij verschillende instanties, maar of mijn indicatie is te laag, of mijn zorgverzekeraar heeft al genoeg mensen behandeld met een verslaving, of ik kan pas eind februari terecht. Vandaar mij richting tot dit forum. wat is jullie ervaring hiermee? En hoe kunnen we elkaar helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 20 november 2019 Rapport Share Geplaatst 20 november 2019 je bent er ook alweer mee gestopt? hoelang sta je nu al droog? Ik hoop dat je hier de juiste steun vind om er vanaf te blijven, op dit forum zijn er altijd genoeg luisterende oren en goede adviezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Archie Geplaatst 21 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Dank voor de reacties! Nee ik ben niet helemaal terug bij af. Twee wijntjes lukt ineens wel, met veel gepingpong in mijn hoofd. maar inmijn hoofd is elk drankje teveel. Alweer twee weken droog, maar ik kan dit niet alleen, dat is wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Welkom Archie, allereerst, wat knap dat je 4 jaar niets hebt gebruikt, dat heeft vast een reden gehad, toch? Ik ben dan weer benieuwd waarom je er dan toch weer voor kiest om te gaan drinken, waarom je het gepingpong weer opzoekt vind ik wel interessant. moderator reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 je hebt de eerste 2 weken al zelf doorstaan, wat in jou maakt het dat je denkt dit niet alleen te kunnen? het mooie is, je hoeft het ook niet alleen te doen! als dit forum als steuntje in de rug werkt, doe je het uiteindelijk alsnog alleen. We kunnen advies geven maar er is er maar een die het aanpakken kan, en dat ben je zelf, je bent weer goed opweg door al 2 weken droog te staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 november 2019 Rapport Share Geplaatst 21 november 2019 Welkom. Vaak verliezen mensen de pingpong wedstrijd. Ben je daar bang voor? Wat wil je echt? Goed dat je je meldt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden