Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 7 november 2019


Aanbevolen berichten

Zo goedemorgen kanjers, als @bolletje even niet komt, zal ik vandaag maar even de taak op me nemen om de huiskamer te openen.

Ik zit met twee uur slaap (max, heb het niet gemeten) op werk nadat ik gisteren mijn sollicitatiegesprek heb gehad, wat best goed ging eigenlijk echt een leuk gesprek, daarna allerlei dingen in huis heb gedaan en boodschappen, nog een sollicitatiebrief heb getikt en daarna kwam mijn date bij mij in Amsterdam en zijn we lekker ergens gaan eten.

Het was heel erg leuk, en alhoewel ik bijna de hele nacht wakker gelegen heb en een paar korte, rare verstoorde dromen heb gehad en de nacht eindeloos leek te duren, doet het me heel goed als er iemand naast me slaapt en je daarna lekker samen kunt opstaan en gewoon gelijk mee gaat in de flow van de dag. En gisteren hoorde ik dat een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, me een aanbod wil doen, als ze de vacature mogen invullen! Dat hoor ik over 3 weken oid. Dat geeft hoop. Vanavond komt een vriendin eten en zal ik wel zo moe zijn dat ik in slaap val, ik zit hier letterlijk mijn ogen open te houden met cappuccino (ik weet dat sommige mensen dat niet kunnen drinken, maar anders overleef ik de dag niet), mijn tweede vandaag. 

Iedereen veel succes vandaag en een fijne dag! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...