Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 3-11-2019


bolletje

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Vannacht gedroomd dat de Sint met een enorme kegel over mijn deurmatje struikelde, en m'n cadeautje vergeten was.

Haha Bolletje, dat klinkt best grappig. Wel jammer dat ik dan toch je cadeautje vergeten was... Ik was gisteren hondsmoe nadat ik mijn huis had schoongemaakt van onder tot boven en ging voor het eerst 'alleen' in mijn eigen huis slapen. Ik heb heel heftig gedroomd maar het tweede gedeelte van de nacht was een realistische, okeeje droom (ging over de doop van vandaag, dat er gisteren een galafeest was waar ik niet heen was, en dat ik ging hardlopen vandaag, en dat ga ik zo ook, want de zon schijnt nu nog), en ik werd maar een keer wakker vannacht! HOERA! Dat is zo'n meevaller na weken van nachtmerries! 

Ik ging gisteren totaal niet voldaan slapen, was niet blij met wat ik gedaan had (zie dagdraad gisteren), heel depri. Maar het huis is nu een stuk schoner en ik wil hier langzamerhand weer gaan wonen, en in mijn eigen bed slapen in plaats van op een slaapbank in mijn vaders werkkamer en elke keer takkever moeten reizen naar mijn reintegratie adres/sociale activiteiten in Amsterdam ipv de stad waar mijn ouders wonen (op 50 km afstand). 

Sinds gisteren schrijf ik ook op de dagdraad van Alcoholdebaas, ik las hier vaak over dat dat slecht interacteert met benzo's, en ik nam af en toe nog wel een glas wijn en dacht dat ik hier geen last van had. Maar jawel, meer nachtmerries en waardeloze gevoelens... En misschien toch ook wel omdat het mijn spannings- en onrustige gevoelens tijdelijk verdoofde. Nu een maand minimaal niet om te kijken wat dat met mijn stemming en slaap doet. Ik zit nu nog maar op 1 mg diazepam, zoveel is dat niet meer.

Verder een volle dag, een doop vandaag, een reunie van een hardloopevent vanmiddag en verder niet teveel nadenken over de week die komt en de maanden die komen, want dan overspoelt het me allemaal met de gedachte dat ik vier dagen werken in de week niet aankan (4 x 5 uur, maar toch) en dat ik daarvan toch een aantal nachten in mijn eigen huis wil slapen), omdat het toch mijn eigen huis is haha en het nu twee nachten ok gegaan is. 

Maar, toch, ik mag niet ontevreden zijn met dit begin... een nacht goed geslapen en diep is ZOOO FIJN! En nu nog niet nadenken over vannacht (soms vraag ik me wel eens af wat we zouden zijn als mensen zonder die capaciteit om vooruit te denken, in scenario's en alles eindeloos plat te analyseren, zou het leven dan niet een stuk makkelijker zijn?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje ik heb zo'n dikke 6 uur geslapen, dat moet maar voldoende zijn. 

@Meisjeamsterdam, toch goede berichten! Je bent bijna van de benzo af, dat is een prachtig vooruitzicht! Ik snap dat vooruitdenken heel goed, je wilt alle ballen in de lucht houden en vraagt je af of dat je lukt. Die onzekerheid moet er nog uit, maar is wel heel herkenbaar. 

Ik sta nu zelf op het punt om van de 7 uur werken per dag weer naar fulltime te gaan. Dat maakt me ook weer wat onzeker, want zal dat gaan lukken? Op zich gaan de 7 uur nu goed, dus er is geen reden om te twijfelen aan de 8 uur, maar toch doe ik het. Tja. 

Vandaag maar een rustig dagje van maken, straks een verjaardag en verder maar rustig wat in en om het huis struinen. Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...