Spring naar bijdragen

Jelenik kliniek

benzonder

Aanbevolen berichten

Is er iemand bekend met jellenik kliniek. Wat doen ze in zo een verslavingskliniek. Ik moet af van alprazalom 5mg imipramine 125 mg en 25mg quetapine. Een hele hoop dus. Is het te doen om thuis af te bouwen ? Want ik word gek van extreme angst al 3jr en slapeloze nachten op 5 mg lorazepam sliep ik niet meer .behoorlijk wat ook. Die is snel afgebouwd in het ziekenhuis. Nu heb ik quetapine erbij en slaap wel een beetje. Ik word al met extreme angst wakker en durf bijna nergens naar toe. Terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat er niks kan gebeuren. Ik word soms agressief. Ik ga helemaal verkeerd te werk. Vermijden en angst de hoofdrol laten spelen. Ik ben met niks anders bezig.. en sta volledig op scherp. Mijn gedachten alleen maken mij angstig. Krijg dan warmteverschijselen en mijn hart slaat op tilt Ik wil zo graag hier vanaf. Lig vandaag weer bijna de hele dag op bed. Ik word ook niet goed van alle nare ervaringen op dit forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Wanhopige Je word niet goed van alle nare ervaringen hier, (en dit is niet lelijk bedoelt) maar jij bent ook wanhopig en zit er ook midden in, dat is ook naar voor anderen om te lezen.Je hebt al veel adviezen hier gehad......doe er iets mee, ga de Jellinek gewoon bellen en leg jou verhaal voor, dan hoor je vanzelf of ze een oplossing voor je hebben ,en anders ga je verder zoeken naar een verslavingsarts als jou psychiater geen goed plan heeft..Je zal zelf actie moeten ondernemen,de mensen komen niet naar je toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...